Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing så vad hittar vi stackare på…

• voodoo

Medlem
    16 januari, 2001 vid 15:42

Hoppas att du får ordentligt med vind, får se om jag får ngt ryck och drar om det dyker upp ngn bra resa, typ din !! Hur mkt får ni betala för boendet och hur mkt kostar det att ta med grejerna? Troligen blir det gran canaria för mig när det blir billigt igen!

• tabou

Medlem
    17 januari, 2001 vid 09:57

Vi har kompisar som är där i tre månader. Vi bor hos dem. Enkelt.
    Annars kan man få tag på bra boende vid Silversand för typ 350kr/natt/person. Men jag vet från folk som varit där att det går att få tag på billigare (och sunkigare) när man är på plats. Ungefär 150kr/natt.

Att få med prylar är inte så billigt. Charterbolagen tar 1600kr för tur och retur. Reguljär flygbolagen går oftast att förhandla med.
    Men om man kollar vad det kostar att hyra på club-mistral (http://www.club-mistral.com) så är det värt det. Dessutom får man segla på sina egna prylar.

Irie man!

S..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing så vad hittar vi stackare på…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.