Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › sadam är gripen
-
sadam är gripen
Publicerad av wind_freak på 14 december, 2003 vid 14:04nu har dom tagit honom
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=214230&previousRenderType=6
nilsson svarade 21 år sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Såg det. Gött! Nu vågar kanske dom stackars normala Irakierna slappna av snart. Tur att han inte greps i Sverige för då hade väl han fått en Västindien resa som straff.
-
Svar till:
Såg det. Gött! Nu vågar kanske dom stackars normala Irakierna slappna av snart. Tur att han inte greps i Sverige för då hade väl han fått en Västindien resa som straff.
[/ QUOTE ]
Ja, men först hade de klippt honom
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
En fundering! Ett land med så “mesiga” straff som sverige=låg brottslighet, länder med liknande social struktur men “hårda straff= hög brottslighet, ja det får en att fundera!!!!!!!!!!! -
Sant, har du sett Bowling for Columbine? Den visar hur jävla sjukt USA är med vissa saker.
-
Det är gott när han i första scenen går in i en bank och öppnar ett nytt konto. Han bläddrar i en tidning och väljer vapen. Sen traskar han bara ut mitt på gatan med vapnet på axeln….
Han fick alltså ett vapen ifrån en bank om han öppnade ett nytt konto
-
Tyvärr inte, men jag skall se den nu i jul, när jag har mer tid! har fått fina recensioner av alla//Mvh Bengt
-
Filmen grymm.. haha bara massa idioter överallt…
Vem är saddam Är han grymm på kite ?
-
Ja så att de gick lös på honom med barberkniv. Tror ni de gick ner till genetalierna med? Stackars man som hade det jobbet i så fall. Släng han i hålan och täpp till så slipper vi fanskapet!
-
WYRD
istället för att gräva upp honom ur hålan så skulle dom bara tittat om det var han .. och fyllt igen med stora lass grus o mackadam.. sen ställt en stor jävla dumper ovanpå.. så kan möget sitta där bland råttorna…
Nej istället ska dom raka honom o göra han fin…jag vill se när dom ger han lusingar istället
-
de hade förbered sig att kasta en handgranat i hålen när han räkte en hand och sa att han är saddam. hmm, lite mer tveka och han skulle vara död.
frågan är bara om en domstol i irak är till nån nytta – saddam har ju själv valt alla dommare.det skulle vara bättre att rekrutera nya dommare i irak och sen göra en rättegång, så att rättvisa har en chans! -
Svar till:
de hade förbered sig att kasta en handgranat i hålen när han räkte en hand och sa att han är saddam. hmm, lite mer tveka och han skulle vara död.
frågan är bara om en domstol i irak är till nån nytta – saddam har ju själv valt alla dommare.det skulle vara bättre att rekrutera nya dommare i irak och sen göra en rättegång, så att rättvisa har en chans![/ QUOTE ]
Saddam har knappast valt den sittande administrationen!
Logga in för att svara.