Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Safaga
-
Haha! Gött och se er Svennar! Bra att ni fick lite vind till slut. Ni var lite rädda där i början eh?
Kul att träffa er där nere. Nu börjar det blåsa nere i skåne, så måste sluta.
Och nu vet jag vem du är? Föresten, vem är du Webbe, av er två, och vad heter den andra?
-
@SimonEBurgess 399453 wrote:
Haha! Gött och se er Svennar! Bra att ni fick lite vind till slut. Ni var lite rädda där i början eh?
Kul att träffa er där nere. Nu börjar det blåsa nere i skåne, så måste sluta.
Och nu vet jag vem du är? Föresten, vem är du Webbe, av er två, och vad heter den andra?
tjeena… jo visst fick vi bra med vind… tror det slutade på 12 av 14 dagar… toppade på 38 knop… körde min 11 hela tiden och packade aldrig upp 8 kvadrataren över huvudtaget…
den krullige (krull) heter AME här på steffo och det är jag (jag) som är webbe… haha 🙂
stället var ju förövrigt riktigt skönt… jag ville aldrig åka hem… egyptierna är inte alls särskillt jobbiga när man inte hänger i närheten av hotellen..
-
Gött!
Den här bilden var finast och sammanfattade hela trippen… 🙂
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=27443&stc=1&thumb=1&d=1185041127[/img]
-
@Skye10 401252 wrote:
Gött!
Den här bilden var finast och sammanfattade hela trippen… 🙂
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=27443&stc=1&thumb=1&d=1185041127[/img]
En karl med sådan pondus som mannen på bilden kan man inte låta bli att plåta… han blev utsedd till hero of the day den dagen…
-
@Webbe 399516 wrote:
tjeena… jo visst fick vi bra med vind… tror det slutade på 12 av 14 dagar… toppade på 38 knop… körde min 11 hela tiden och packade aldrig upp 8 kvadrataren över huvudtaget…
den krullige (krull) heter AME här på steffo och det är jag (jag) som är webbe… haha 🙂
stället var ju förövrigt riktigt skönt… jag ville aldrig åka hem… egyptierna är inte alls särskillt jobbiga när man inte hänger i närheten av hotellen..
Jaa, fast tre veckor var för länge för min del. LKanske om jman skulle ha bytt spot eller dragit till el gouna någon vecka istället. Man vill ju ha litta ombyte!
Logga in för att svara.