Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sailloft Bionic?

• Sailloft Bionic?

Publicerad av svenne på 5 augusti, 2009 vid 10:21

Jag funderar på att byta till Sailloft Bionic. De fick väldigt bra betyg i en tysk surfblaska, men är det någon här på konfen som kör dem och kan ge ett utlåtande?
    Gärna en jämförelse med det du bytte ifrån så att det finns någon typ av referensram (jag kör Curve nu och gillar dem väldigt mycket).

…och nej, jag är inte intresserad av andra segel, så skippa det inlägget…

bicless svarade 15 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • bicless

Medlem
    10 september, 2009 vid 22:18

Du kan låna mitt, det mycket kraftfullt med en skön direkt känsla. Väger klart mindre än mina tidigare vågsegel. Jag tror du har ett vandalsegel som har varit nere hos styret på äventyr som är mitt så då kan du ju låna Bionic samtidigt som jag får tillbaka vandalseglet. Vill du testa vandal när du endå har det så är det bara köra på.

Bicless

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sailloft Bionic?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.