Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Saker vi saknar!
-
Men titta, nu blev det vBulletin-standard-tema. Det var ju okej. Då saknar vi bara “alla-länken”. flashback.info använder ju vBulletin, det schemat är ju okej faktiskt.
-
alexasu wrote:utan innbördes ordning:
- att se vilka inlägg som är svar på vilka
- “visa alla”-knappen under trådarna.
- min avatar
- den mysiga färgen
- IP-nummer på varje inlägg
- att man inte längre hamnar vid det första olästa inläggen när man öppnar en tråd
- att bilderna syns direkt i inläggen utan att man behöver klicka på dem
- att man kan ändra ett inlägg utan att det syns vid till exempel sent upptäckata felstavingar
fyll på!
håller med annars bra jobbat! -
Saknar inställningen som gör att du kan välja hur många trådar som ska visas per sida o hur många inlägg i varje tråd som visas per sida..
-
Anders_hoffman wrote:Saknar inställningen som gör att du kan välja hur många trådar som ska visas per sida o hur många inlägg i varje tråd som visas per sida..
Gå till Snabblänkar > Redigera alternativ (http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions)
Ganska långt ner finns “Antal inlägg att visa per sida”.
–S
-
Svenne wrote:Gå till Snabblänkar > Redigera alternativ (http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions)
Ganska långt ner finns “Antal inlägg att visa per sida”.
–S Oki. Ska erkänna, är steffoholick, men missade hela händelsen igår, för att jag faktiskt hade annat för mig än att logga in på steffo! Låter kanske otroligt! Och jag är förvånad själv, men saker kan hända..! MEN jag undrar lite.. Såg att fler än jag vill ha “visa alla inlägg” knappen, så den känns onödigt att komentera. Men är det bara jag som missat att det inte står hur många nya inlägg det är i varje forum redan när man loggar in och har själva hvudmenyn framför sig?? Tycker dessutom att det är för dålig skillnad i mellan lästa och olästa trådar. Visst, det är absolut inga stora problem, för jag hävdar fortfarande att konfen rockar, men vill steffo höra vad vi tycker, så ska han ju få det!!
-
Jag saknar att man inte kan se datum i köp och sälj forum utan bara någon tid.
måste väl ändå vara viktigt att se vilket datum som någon har lagt in anonsen??
-
alexasu wrote:utan innbördes ordning:
- att se vilka inlägg som är svar på vilka
- “visa alla”-knappen under trådarna.
- den mysiga färgen
- IP-nummer på varje inlägg
- att man inte längre hamnar vid det första olästa inläggen när man öppnar en tråd
- att bilderna syns direkt i inläggen utan att man behöver klicka på dem
- att man kan ändra ett inlägg utan att det syns vid till exempel sent upptäckata felstavingar
- antal nya inlägg och trådar sedan förra inloggningen i forunmlistan
- datum på annonserna (i annonslistan)
fyll på!
Tar väl ett tag att köra in sig i det nya… men min användare saknade sitt lösenord, sin avatar, inställningarna mm… gött då har man morgonens arbetsdag fylld med pyssel!
/adde
-
Är det bara jag som inte får några träffar med sökfunktionen?
Tidszon var default GMT, den skall vara GMT+1.
/Niclas
-
Kjellorix
Gäst25 december, 2005 vid 10:14angle wrote:Saknar att man inte kan se ip-nummert…Vad jag vet, vill bara hackers & piratkrim se ipnummer.
Hopplösa hackprogram ute, som vilken amatör som helst klarar av.
Och en annan noja, torrentklienten avslöjar ipnummer,
sen går piratkrim hit, så kopplas ipnumret till telefonnummer mm.Så jag tycker att det ska röstas, om ipnumren ska visas.
Man måste ju va inloggad för att skriva inlägg, användarnamn räcker. -
Hej.
Är det nån mer än ja som saknar datum på köp och sälj? -
Kjellorix
Gäst31 december, 2005 vid 15:32Jag tycker det är lite jobbigt, när jag redigerar, det går inte att “cut” en rad och sen klistra “past” in, hoppas ni kan ordna det.
När man har skrivit ett inlägg, även om man klickar på “gå till avacerad”, så går det inte att kopiera, klistra in, mm
upptäckte nu !! att man kan “cut” i snabbsvar , varför funkar det inte i avancerad ??funkar att kopiera med Ctrl-C, högerklick-menyn har inget copy/cut/past.
-
de enda jag saknar e nog den gamla länksamlingen eller finns den kvar i så fall var?
den var ju skit bra man kunde hitta klubar butiker och en massa annat
-
hifly wrote:de enda jag saknar e nog den gamla länksamlingen eller finns den kvar i så fall var?
den var ju skit bra man kunde hitta klubar butiker och en massa annat
Det kommer att dyka upp en ny länksammling.Steffo
-
ok, nu kan man se rubriken på det inlägg man svarat på. jättebra, men det hjälper inte mycket eftersom alla inlägg i en tråd oftast har samma rubrik.
vi vill ju se namnet på det man svarat till också!ps. såg att under ens profil så står det “Job”. stavas det inte “Jobb” på svenska? å hade det inte egentligen varit bättre med “sysselsättning” då rätt många faktiskt inte jobbar utan läser som huvudsyssla? ds.
Logga in för att svara.