Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Saknar min 8.5" SOS fena

• Saknar min 8.5" SOS fena

Publicerad av pederboy på 16 juli, 2007 vid 08:55

Troligast är att jag glömt min SOS fena i Ringenäs 7-8 Juli.
    Alternativt i Getskär 15 Juli.

Fena som på bilden, men US BOX. 8,5″ (21,5cm)
    Färg: SVART och RÖD

Det finns endast en handfull SOS fenor i Sverige så har ni hittat en hör då av er.
    Har ni hittat en svart/röd SOS fena så får ni gärna höra av er.

Mvh
    Peder
    0730-766 122

nikke svarade 17 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jesper_b

Medlem
    16 juli, 2007 vid 14:16

Konstigt, jag blev också av med min SOS fena.

Min var dock 9’5. Skedde på Bomstabadet utanför Karlstad på Fomula SM/Windsurfing session ett antal veckor sedan. Svart med lite rött och vitt (har jag för mig) och framförallt SOS-loggan på sidorna. Den fanns i det stora utställningstältet tillsammans med SOS SUP, lite paddlar, Aeronbommar och hotsegel. När jag packade in allt på söndagseftermiddagen var fenan borta.

Behöver dock inte vara stulen. Kan ha försvunnit ner i sanden eller bara flyttats lite grann… om någon hittat den (eller sett den) – snälla hör av er!

/Jesper B

• nikke

Medlem
    16 juli, 2007 vid 15:11
    Jesper_B;397604 wrote:
    Konstigt, jag blev också av med min SOS fena.

Min var dock 9’5. Skedde på Bomstabadet utanför Karlstad på Fomula SM/Windsurfing session ett antal veckor sedan. Svart med lite rött och vitt (har jag för mig) och framförallt SOS-loggan på sidorna. Den fanns i det stora utställningstältet tillsammans med SOS SUP, lite paddlar, Aeronbommar och hotsegel. När jag packade in allt på söndagseftermiddagen var fenan borta.

Behöver dock inte vara stulen. Kan ha försvunnit ner i sanden eller bara flyttats lite grann… om någon hittat den (eller sett den) – snälla hör av er!

/Jesper B

Kolla med onwater som anordnade tävlingen på bomstad i juni. Telnr: 054 – 85 05 60 info@onwater.se http://www.onwater.se/ Annars kan jag kolla med honom om du vill.

• jesper_b

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:35

Tack för tipset Nikke – självklart har jag dock gjort det för länge sedan. /Jesper

• nikke

Medlem
    16 juli, 2007 vid 22:56
    Jesper_B;397760 wrote:
    Tack för tipset Nikke – självklart har jag dock gjort det för länge sedan. /Jesper

Vilken tur att du var snabb att kolla med honom! Ska hålla ögon och öron öppna ifall jag skulle höra eller hitta nått, självklart du ska ha din fena tillbaks!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Saknar min 8.5" SOS fena

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.