Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sal eller Boa??

  • debkausf

    Medlem
    24 juli, 2009 vid 15:56
    SkånePaul;561185 wrote:
    Planerar att bo på Riu Funana på sydvästra sidan, borde man inte kunna kita på den stranden direkt? Den verkar ju asstor!!

    Klart man kan! Höjda 10 min sedan är man mitt i ponta preta-bryten. Kleanaste vågorna jag har sett. Riu funana e svinbra att bo på, all in är ekonomiskt om man skall till sal.

  • tobas

    Medlem
    24 juli, 2009 vid 18:13

    Vi bodde på och ska bo Belhorizonte i år igen. Ingen All-inclusive men en grymm frukostbuffe som man stod sig på långt in på em. Kan ju vara roligt att gå ut å käka och inte vara bunden till hotellet på kvällarna. Från vårt hotell kunde man gå direkt ner och köra på stranden i Santa Maria. Där är det dock inte offshore och utan när vi var där var det snarare side/side-on men aningens byigt. Vi har haft en o samma chaufför och han kan vi skicka sms om vi vill bli hämtade tidigare eller senare. När åker du?? Vi kommer nog åka mellan 14/12-21/12. Hade gött / Tobas

  • skanepaul

    Medlem
    24 juli, 2009 vid 18:23
    debkåusf;561282 wrote:
    Klart man kan! Höjda 10 min sedan är man mitt i ponta preta-bryten. Kleanaste vågorna jag har sett. Riu funana e svinbra att bo på, all in är ekonomiskt om man skall till sal.

    Tack för den infon!! 🙂

  • skanepaul

    Medlem
    24 juli, 2009 vid 18:27
    debkåusf;561282 wrote:
    Klart man kan! Höjda 10 min sedan är man mitt i ponta preta-bryten. Kleanaste vågorna jag har sett. Riu funana e svinbra att bo på, all in är ekonomiskt om man skall till sal.

    Är det lite sideoff där då, från höger?

  • debkausf

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 09:37
    SkånePaul;561315 wrote:
    Är det lite sideoff där då, från höger?

    Alldeles riktigt. Ibland kan det vara mer nord i vinden men det var på lättare vindar om inte jag minns fel. Man kan även gå ut till pp tar la 5 min. Jag tyckte Santa maria sög, kan dock rekommendera chill out.

  • skanepaul

    Medlem
    26 juli, 2009 vid 17:45
    debkåusf;561402 wrote:
    Alldeles riktigt. Ibland kan det vara mer nord i vinden men det var på lättare vindar om inte jag minns fel. Man kan även gå ut till pp tar la 5 min. Jag tyckte Santa maria sög, kan dock rekommendera chill out.

    Tack!

    Hur är vattnet där vid hotellet, shoppigt, platt, vågor?

  • debkausf

    Medlem
    26 juli, 2009 vid 20:45

    platt, långa låga dyningar, shorebrakes nästan alltid

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sal eller Boa??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.