Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen SÅLD SÅLD …Fina bilen Säljes… SÅLD SÅLD

• SÅLD SÅLD …Fina bilen Säljes… SÅLD SÅLD

Publicerad av surfen på 5 april, 2004 vid 14:41

Säljer min pärla till surfbil, bensinsnål och rymlig. Får plats med 2st brädor 6 segel 4 bommar och fyra master utan problem + resten som krävs för att komma ut på vattnet. Ändå så får man plats med en passagerare i bilen(bak). Är man själv på sina turer så fins det plats att bädda i bak utan att plocka ut prylarna…..

45000kr POK

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2004 vid 15:29

Lite mer info om fina bilen kanske vore på sin plats, typ modell, årsmodell, motor, miltal, besiktning mm..

• surfen

Medlem
    5 april, 2004 vid 15:49

Opel Omega Kombi 97a motor 2.0 8v, 22500mil besiktigad till Oktober. Inga krock eller rost skador Nästan nya sommardäck sitter på, vinterdäck medföljer.
    Vill ni veta mera ring 070 1709060 eller skicka ett mail….

• anonym-anvandare

Medlem
    6 april, 2004 vid 17:11

46 papp säger du? hm inte prisvärd på långt håll

• surfen

Medlem
    6 april, 2004 vid 18:04

Åhå vad grundar du det på då WEEBOY?

• weeboy

Medlem
    6 april, 2004 vid 20:02

Grundar på det stora miltalet som du har. Bilen har antagligen gått som tjänstebil. Vid 24-25 tusen milare brukar det komma massa byte och reparationer och därmed stora kostnader. Visst 45 är oki men det är inte prisvärt! dessutom kan jag inte förstå hur en 2liters motorn kan vara bränslesnål. Fast det är klart det beror väl på vad du jämför med.
    Cheers dude! grin.gif

• surfen

Medlem
    6 april, 2004 vid 20:35

Nej den har inte gått som tjänstebil det är privata mil rakt av. Och bensinsnål är den 0,65 på landsväg och om jag mot all förmodan lägger brädor och master på taket så drar den inte mer än 0,78 vid normal körning. Jag det är rätt det du säger att det är då det händer! När det blir många mil på mätaren, men det brukar man också känna när man tar en tur med en sådan bil med många mil om det är något på gång. Men innan jag säljer eller ställer av den så kommer den att få en tur till Haga och sen en fortsättning till Varberg. Hej å hå på söndag hämtar jag den nya surfbilen. grin.gif wink.gif

• weeboy

Medlem
    6 april, 2004 vid 21:20

Oki du har oxå rätt. Det beror väl oxå mycket på om inredningen är välskött! Hoppas du inte skrapade alt för mycket innuti med brädor och master wink.gif annars kollade litegranna på blocket och måste säga att du har schysst pris i alla fall! smile.gif
    Vad blir det nu för kärra då?
    Ha de smirk.gif

• surfen

Medlem
    7 april, 2004 vid 03:52

En likadan fast några år nyare. Min gamla surfbil i annonsen finns det inte en skråma varken på insida eller utsida.

• surfen

Medlem
    14 april, 2004 vid 18:28

Nu har den tagits över av en ny vindsurfare.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2004 vid 18:32

Det är gott! laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen SÅLD SÅLD …Fina bilen Säljes… SÅLD SÅLD

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.