Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Sälen 2009/2010

• hattfan

Medlem
    28 december, 2009 vid 17:35
    Quote:
    är uppe i sälen nu, hakar gärna på ifall det blir en expedition ut!

070 370 6400

–peter

Jag är också i sälen och vill väldans gärna kajta! Verkar vara dåligt med vind men om det blir åkande så hör av er!

• hattfan

Medlem
    28 december, 2009 vid 17:40

SkitiPhonen ville inte få med signaturen.
    Ola
    0765770429

• prima

Medlem
    28 december, 2009 vid 20:21

Åker förmodligen upp på onsdag om det inte blir super kallt. men som det ser ut nu om man kollar yr.no så ligger det runt -11 och det kan jag leva med.. ska ju tydligen bli strålande sol. vinden nere på lågland skulle ligga runt 3/ms så då borde det blåsa okej uppe på kalfjället. sen att det kommit 3 dm snö dom sista dagarna lär ju inte skada heller.. nej så siktet är inställt på onsdag.

• svinet

Medlem
    28 december, 2009 vid 22:18
    prima;593516 wrote:
    Åker förmodligen upp på onsdag om det inte blir super kallt. men som det ser ut nu om man kollar yr.no så ligger det runt -11 och det kan jag leva med.. ska ju tydligen bli strålande sol. vinden nere på lågland skulle ligga runt 3/ms så då borde det blåsa okej uppe på kalfjället. sen att det kommit 3 dm snö dom sista dagarna lär ju inte skada heller.. nej så siktet är inställt på onsdag.

kanonkul att många är uppe!
    Blev senare uppfärd för min del kommer först upp onsdag kväll men är på därefter.

Hoppas det blir fett

• svinet

Medlem
    30 december, 2009 vid 22:44
    Svinet;593530 wrote:
    kanonkul att många är uppe!
    Blev senare uppfärd för min del kommer först upp onsdag kväll men är på därefter.

Hoppas det blir fett

ser nice ut för morgondagen drar till högis vid 9
    /Martin

• hagel

Medlem
    31 december, 2009 vid 08:41

Drar till högis strax, där om ca 45 min.

• farbrordane

Medlem
    2 januari, 2010 vid 01:32

Jag ska upp till tandådalen vecka 11 (14-21/3) Någon som planerat att vara där då?

• hattfan

Medlem
    3 januari, 2010 vid 15:01
    Quote:
    Jag ska upp till tandådalen vecka 11 (14-21/3) Någon som planerat att vara där då?

Jag kommer att vara där då tillsammans med familjen, vi är tre tappra som kajtar så du kommer inte vara ensam 🙂 .
    Grymt idag på högis! Tyvärr lyckades vi inte i all stress knäppa några kort. Och utan kort så har det ju inte hänt. Men bra va det 🙂

• farbrordane

Medlem
    3 januari, 2010 vid 22:25

Låter nice. Då hör jag av mig när det börjar bege sig så kanske man kan haka på?

• gurra_g

Medlem
    3 januari, 2010 vid 23:18

Nyss kommit hem ifrån en 2 veckors Trysiltripp.. Snöfall de första dagarna fick nog 30-40cm så det var riktigt mycket fluff öppe på lågfjället och i ravinerna:-)

Blåste nästan varje dag, tror det var 1 eller 2 dagar som var vindstilla. Jag kajta bara dagar med bra sikt så vart 8 av 13 dagar typ.. Gött var det!

• emil-2

Medlem
    7 januari, 2010 vid 14:28

Åker upp till Lindvallen nu på söndag och är där en vecka (v.2)
    Är det någon uppe då ??

Hör av er om ni ska ut under veckan, Emil
    0705-145126

• prima

Medlem
    13 februari, 2010 vid 20:22

spenderade dagen uppe på högfjället idag.. riktigt fint väder, strålande sol och bara ett par minusgrader.. vinden var lite sådär men kunde gott köra från 10-14:30 utan några problem med min tolva, kompisen körde med sin 6a och det funkade fint..

• prima

Medlem
    3 mars, 2010 vid 18:21

Får se hur vädret ter sig till helgen, blir det bra med vind så blir det en tur upp på lördag 😀

• prima

Medlem
    19 mars, 2010 vid 16:07

var uppe på högis förra helgen och körde ett par timmar. var väldigt hårt, konstigt på en så fin dag som det var i söndags att jag och en polare var dom enda som körde..

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Sälen 2009/2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.