Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Sälen is Great

• bernhard

Medlem
    28 februari, 2008 vid 18:13

hallåj
    är i sälen förtillfället och hade tänkt försöka åka lite imorgon och på lördag. är första gången jag är i sälen så har 0 koll på liftsystemen, men jag tror jag bor mellan lindvallen och högjället nånstans 😉 blev riktigt peppad när vi kom i bilen och jag såg ett antal kites högt uppe på fjället! har med mig en 11a ozone, inflatable, lite omständigt menmen. hur mycket brukar det i regel blåsa och vilka storlekar kör ni med?

• mav

Medlem
    28 februari, 2008 vid 19:52

Prognosen för imorn ser grym ut!

Idag var otroligt bra! massor med nysnö och gott om vind för 9an =)

Sälen rocks my world

• bernhard

Medlem
    28 februari, 2008 vid 20:10

det låter bra! hoppas det inte e för mycket för min 11 bara.. hur mycket ska det blåsa imorgon? dyker troligtvis upp efter lunch nån gång. om jag hittar rätt på spotten 😉

• bernhard

Medlem
    29 februari, 2008 vid 17:38

vilken dag alltså! det här var ju hur bra som helst!! synd bara jag har så långt att åka hit.. lär inte stoppa mig iofs.. var riktigt kul! prognosen såg väl lite sämre ut för morgondagen men. fan vilket område att åka på alltså =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Sälen is Great

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.