-
Sälen/Tandådalen
Hej!
Åker till Tandådalen i Sälen v5.
Finns det några fina spots för kajt där? Jag har tillgång till bil, så spots i omgivningarna är intressant också!Tack och bock!
Henrik
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Sälen/Tandådalen
Hej!
Åker till Tandådalen i Sälen v5.
Finns det några fina spots för kajt där? Jag har tillgång till bil, så spots i omgivningarna är intressant också!
Tack och bock!
Henrik
Vi på Sälens Kitecenter kör på Högis hela säsongen. Det är bara att komma bort när du är uppe.
/ Anders
Ska också till Tandådalen om några veckor, förstår att det är bäst att åka uppe på högfjället men måste man inte då ha liftkort över det området? Eller kan man ta sig upp på annat sätt?
Såg just att det endast kostade 100 kr mer att ha liftkort över hela Sälenområden, så det verkar ju inte vara något problem! 🙂
Det går att köpa liftkort med en tur, kostar ca 50kr tror jag. Men om ni ska åka i pisten också så lönar det nog sig att köpa liftkort för hela tiden ni ska vara uppe.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Sälen/Tandådalen
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.