Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sälj aldrig grejorna!

• sälj aldrig grejorna!

Publicerad av ian på 25 augusti, 2004 vid 00:35

… det slutar bara med att du återfår suget värre än någonsin och blir tvungen att köpa allt nytt. Bara måste ha ahds nya freestyle, kanske en tre segel med master o grejer till det… och så en ny längare. Känns ju som att det kommer krävas slightly mer än en månadslön wink.gif men sen jävlar ska det rippas!

zehlertz svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • karapp

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 09:54

de GÖTT ian…
    trodde nästan vi tappat en surfbroder en tid!

• kajtaren

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 10:32

Svar till:

… det slutar bara med att du återfår suget värre än någonsin och blir tvungen att köpa allt nytt.

[/ QUOTE ]

WORD!

• herodude

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 11:08

asso du tror du kommer rippa, men när jag fått min nya simmer linje sååå.. laugh.gif haha

• ian

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 15:06

ska du skaffa nollfem? rippa? nedu, detdär är bara badsegel, hör man ju på namnet tongue.gif

• herodude

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:25

hahahahaha det är bara för att förvilla som de heter simmer.. wink.gif aah 05’s årsmodell har du sett dem??? as snygga fy fan. vilka segel ska du köpa?

• ian

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 19:14

vet faktiskt inte vad jag ska skaffa för segel, har ju typ tio veckor på mig att bestämma. Det blir nog iaf inte simmer, har alltid tyckt att de är fula.

grejen är att eftersom jag sålt allt så måste jag skaffa master o allt sånt så det är jobbigt att välja allt man ska ha (dagens ilandsproblem grin.gif)

men en ahd FS05 ska det nog allt bli, den ser riktigt gullig ut. Annars blir det nog en f2 04 el 05.

ska du uppdatera något på brädfronten?

• herodude

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 19:50

asso varför fan har du krängt dem???

aah simmer har inte varit så jävla snygga innan men fan i år var inne å kolla på dem innan fan va snygga, ska köpa en ny 5,3 om nån vecka kan skicka bild lr nåt då om du vill….

nee köpte en splitans ny jp freestyle wave 84 i april as härlig bräda hsom jag har gör 6,0 å ner på..

• zehlertz

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 22:15

du e inte sugen på min maxxride 60 -02:A?
    92L o 60cm bred…
    mkt seglad men nylagad av självaste CLS-uffe som enligen honom gjorde brädan ruskigt mkt starkare i nosen (så att du kan krascha massa framåtloopar!)

Kan ta m den nån dag så du kan testa den nere i fiskebäck om du e sugen….
    så kan du lägga mer pengar på master/segel o sånt. (för d lät som om du skulle behöva lägga gasnak mkt stålar nu)?

//0736 17 58 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sälj aldrig grejorna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.