Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SÄLJES: Massor med kites
-
SÄLJES: Massor med kites
Publicerad av sidpiraya på 4 augusti, 2006 vid 19:08Slingshot fuel 17 2005:a komplet.
Slingshot fuel 13 2005:a komplet.
Slingshot fuel 9 2005:a komplet.
Naish r3 7 2002:a kite only (moddad till 4 linors).Kan tänka mig att kränga min mystic darkrider sele med.
Ring 070 72 75 946 så hittar vi på nån bra deal.
/Michael
sidpiraya svarade 18 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
sidpiraya wrote:Slingshot fuel 17 2005:a komplet.
Slingshot fuel 13 2005:a komplet.
Slingshot fuel 9 2005:a komplet.
Naish r3 7 2002:a kite only (moddad till 4 linors).Kan tänka mig att kränga min mystic darkrider sele med.
Ring 070 72 75 946 så hittar vi på nån bra deal.
/Michael
Va fan Micke!
Nya på gång? -
Ska sluta med denna fjant sport ska bara lajf styla.
Nej men ryggen har pajat så inget surf på några veckor sen får det vara dax för nått nytt.
-
Om man köper allt i ett så kan vi baka in en nybörjar kurs osså i det hela.
-
Fuel 17 finns i Göteborg ett par veckor så om nån i de trakterna är sugen så passsa nu.
Komplet med bom, linor, leach, väska, lagningskit, och oupackad pump draken är i nyskick.
-
Hörre du du! Håll dig till köp och sälj!
Jag har fin fina kites tillsalu BTW!!!!
-
JA men nån lova ju att lägga upp dom p åen sida så jag skulle få sålt dom…….. så jag can ride EH
-
Melker wrote:VÅGA VÄGRA Evil Hugge !!!
WOW! ny visningsbild, otryggt
-
Jag kan intyga att den där 17 Fuel’en är i verkligt toppskick. Krispig duk och en LE som kändes fast och fin som en ny. Bommen/linorna är bra de oxå. Kollade på den igår. MEN – den funkar ju inte att flyga med en 5:e lina. Och den vill jag ju ha när jag är ute på djupt vatten… Noobigt, jag vet…
-
Alla i lika bra skick går att ha femtelina om man har den som starthälp och inte active leach.
-
sidpiraya wrote:Alla i lika bra skick går att ha femtelina om man har den som starthälp och inte active leach.
du och jag kör lajfstajl micke…. synd bara att jag inte e hemma -
henkeman70 wrote:Jag kan intyga att den där 17 Fuel’en är i verkligt toppskick. Krispig duk och en LE som kändes fast och fin som en ny. Bommen/linorna är bra de oxå. Kollade på den igår. MEN – den funkar ju inte att flyga med en 5:e lina. Och den vill jag ju ha när jag är ute på djupt vatten… Noobigt, jag vet…
En 5’te line kan du fixa på ½ time, lett och enkelt. Med en sån är Fuelsne fina som snus.
-
zoolander wrote:sidpiraya wrote:Alla i lika bra skick går att ha femtelina om man har den som starthälp och inte active leach.
du och jag kör lajfstajl micke…. synd bara att jag inte e hemmafår ta och komma hem och stajla lita jag bjuder på öl i brasse stol
-
Lars_M wrote:henkeman70 wrote:Jag kan intyga att den där 17 Fuel’en är i verkligt toppskick. Krispig duk och en LE som kändes fast och fin som en ny. Bommen/linorna är bra de oxå. Kollade på den igår. MEN – den funkar ju inte att flyga med en 5:e lina. Och den vill jag ju ha när jag är ute på djupt vatten… Noobigt, jag vet…
En 5’te line kan du fixa på ½ time, lett och enkelt. Med en sån är Fuelsne fina som snus.
Hur fixar jag det då?
Logga in för att svara.