Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SäljesVideokamera / Vattenhus
-
SäljesVideokamera / Vattenhus
Publicerad av voodoo på 6 mars, 2000 vid 10:01Ngn. som är intresserad av en Sony Videokamera 16 ggr optisk zoom med Sonys vattenhus som är vattentät upp till 2 meter !! Säljes pga byte till Digitalkamera! 4000:-
voodoo svarade 24 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Skall du köpa en SONY PC 100 istället? Vet du om sporthuset till PC-3 oPC-7 passar till den?
-
PC 100 ?? Vet inte riktigt mod. beteckningarna men huset är standard till Sonys vanliga kameror och jag ska ha en liten Digital Sony med memory stick !! Tror jag ?
-
Pc 100:an är sonys senaste skapelse lika liten som de tidigare minidigitalkamerorna men med betydligt bättre upplösning. Megapixelkallar de funktionen drygt 1 milijon pixlar mot de tidigare på runt 800 tusen den har dessutom både digital in och utgång. Objektivdiametern är 37mm istället för 30mm på de andra modellerna så frågan är om den funka i samma sporthus. De borde gå men man vill ju veta. Det skiljer inte så mycket i pris i jämförelse vad man får. scandinavianphoto hade schysta priser.ca 2000-3000 under rekpris men det sjunker hela tiden.
-
tjena Nemo kan du inte ringa mig ikväll du verkar ha råkoll på det här med videokameror! 021 840098 Micke
-
ang. föregående annons SONY handycam så måste jag beklaga att den inte har 16x zoom utan 12x och den heter ccd-tr380E !! med tillhörande vattenhus sp-trb !! Kanonpris 4000:-
Logga in för att svara.