Senaste nytt Forums Vågsurfing Sällskap i/till france

• Sällskap i/till france

Publicerad av anonym-anvandare på 11 juli, 2003 vid 07:06

Någon som kommer eller skall till frankrike/spanien i början eller mitten på augusti, sällskap är alltid kul.

Pege

davids svarade 20 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • davids

Medlem
    15 juli, 2003 vid 13:36

Jag kanske ska ner till Cavaliere som ligger utanför St. Tropez i slutet på augusti i några dagar. Var hade du tänkt dig? bila eller vadå? Jag stanna gärna lite längre och hänger med på lite “roadtrip” om de kan bli aktuellt=) Hör av dig på davids@kiteboard.com eller 0704791952

• anonym-anvandare

Medlem
    25 maj, 2004 vid 08:11

kom ni iväg förra året? Vore kul att veta lite om tips och så.. tänkte åka ner med pojken i en bil från Stockholm till hösten typ september. Jag har bara surfat i Australien förut så jag antar att det blir ruggigt kallt frown.gif berätta gärna lite.. idafransson@hotmail.com

• davids

Medlem
    25 maj, 2004 vid 11:19

Jag kom inte iväg tyvärr, blev spara pengar istället..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Sällskap i/till france

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.