Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SalmonBay rockade idag, lite mer bilder inlagda..
-
SalmonBay rockade idag, lite mer bilder inlagda..
johan_m svarade 19 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 34 Svar
-
Knäckte en kolbom igår..
Bakfull, illamående och sjukligt överriggad är ingen
höjdare..
2 eller 3 repor blev det..
skenande sen nått så grönjävligt på slören in till land när jag skulle gå in och trimma ned/ut halet..
går upp i vind för att bli av med lite fart.. men där möter jag vågen Allan som nyper fast bradan i vitvattnat och slungar mig in alla kastfallens stora feta morsa..Revanch idag.. drar efter jobbet..(ska se om man inte kan fixa så man kan gå 1-2 timmar tidigare..
Ses på vattnet.
-
Oj, låter som en hård dag, kostar tydligen att ligga på topp? Du skulle kört i salmon istället =) /ALF
-
Fina bilder! Man får nog snart åka upp och hälsa på er där uppe. Hur långt är det från Gävle? 50 mil? Johan kanske vet?
-
såg ju fint ut, nästan som den där magiska dagen… kommer filmen upp på nätet snart affe?
Jag körde femkvadrat för tredje dagen i rad… och så ska det ju blåsa imorgon… och så ska det ju blåsa i övermorgon…
jag, dan , mats och jakob höll ställningarna på lillis idag.
Fint som vanligt men en varning till alla Umesurfers:
Åk INTE nära den lilla ön med brytet (grytan). fullfartsfrontade en sten (med fenan) idag och såg för en sekund mitt liv passera på näthinnan. Som tur var fanns ingen sten där jag landade mitt kastfall (med huvedet före), men åk inte där även om vågorna ser fina ut…I morgon blir det laxviken istället. Coconuts är där vid 12.30
-
Filmen är klar och komprimerad, så jag lägger upp den så fort jag kan, troligen imorgon. Måste bara bränna över den på en cd från den j-kla macen på skolan eftersom det är helt omöjligt att få macen att ladda upp på servern, sist vägrade den ta min rw-skiva men ska ta med en vanlig denna gång /ALF
-
Vägbeskrivning till detta ställe eller är det en secret spot? måste ju vara norrlands bästa
/
Logga in för att svara.