Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Salnö torsdag?

  • dude

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 15:49

    Ok, lite sent ute. Men förra fredan var det ju lite väl lite vind där vågorna fanns på Mats väg – vilket jag då antar bara funkar för väldigt hård vind eller mer NO än N – men var det någon som var ute på Gotland och fick finare förhållanden?

  • boman

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:39

    @dude 425243 wrote:

    Ok, lite sent ute. Men förra fredan var det ju lite väl lite vind där vågorna fanns på Mats väg – vilket jag då antar bara funkar för väldigt hård vind eller mer NO än N – men var det någon som var ute på Gotland och fick finare förhållanden?

    Det var väl nordväst i förra fredagen? den riktningen är vad jag fårstått ingen höjdre på matsväg, bättre på salnö vid nv. Hur är det med p-förbudet på matsväg, är skyltarna kvar?

    mvh
    Boman

  • dude

    Medlem
    1 november, 2007 vid 13:48
    Boman;425332 wrote:
    Det var väl nordväst i förra fredagen? den riktningen är vad jag fårstått ingen höjdre på matsväg, bättre på salnö vid nv. Hur är det med p-förbudet på matsväg, är skyltarna kvar?

    mvh
    Boman

    Jag gick helt på DMIs prognos och den har jag för mig sa ren nordlig vind…

    Jag kommer ihåg att det var en skylt som rekomenderade att surfare, eller kanske var det vindsurfare, skulle parkera vid vikens parkering, men någon annan skylt kommer jag inte ihåg.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Salnö torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.