Senaste nytt Forums Vågsurfing Salusand går av! (?)

• sailortrash

Medlem
    23 oktober, 2014 vid 06:46

shit man! kanske är härnösand eller sundsvall man ska migrera till..

• maglu

Medlem
    23 oktober, 2014 vid 07:23

Nja, övik eller Umeå, med Lillis och salusand mittemellan. Semester fredag, så adrenalinet har börjat ge utslag redan.

• challgren

Medlem
    23 oktober, 2014 vid 07:53

Skjut lite bilder vettja och lägg upp här!! Vore kul att se hur det ser ut norrut på en sån här progg!

• maglu

Medlem
    24 oktober, 2014 vid 16:27

Kom lite sent till Salusand, så började bli mörkt. Fick ingen bra bild på nån av de 4-5 surfare som låg ute och paddlade.
    Men stort var det. Blir säkert renare och finare i morgon då vinden minskar lite. Har blåst runt 15-20 hela dan.
    Blev vindsurf för mig vid Lillskärsudden. Dags att köpa nytt segel, överrigad med minsta 4.2:an för andra gången på en månad. Hör inte till vanligheterna häruppe.

• sailortrash

Medlem
    24 oktober, 2014 vid 18:13

Samma här. Har vart överriggad 3 ggr i år med mitt minsta 4.7. Inomskärs!! Det är inte så vanligt heller…ska skaffa mig en 4.2 rigg framöver. Det har stormat mkt i år. Ser ut som ett fint bryt på bilden, mera!

• above_the_law

Medlem
    27 oktober, 2014 vid 08:08

Vad ska ni med rigg till när det är så fina sväll gubbar?:-)
    Foton från när det blivit lite mer kvalité någon?
    Hur ser det ut idag?
    /Nicco

• maglu

Medlem
    27 oktober, 2014 vid 16:28

Därför att under den halvtimmen jag stod och kollade i regnet för att försöka fota, såg jag bara 4-5 surfare som paddlade och paddlade och paddlade…hehe. Ganska roligt att åka ut med fart och hoppa lite, sen vågsurfa på vägen in =).
    Seriöst, klart sugen att prova vågsurf utan segel…också, men har ju bara en viss mängd tid, och då gör man gärna det man behärskar någotsånär =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Salusand går av! (?)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.