Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sam nu är det dags att få röven ur kokset och fixa kitefilm.se

• Sam nu är det dags att få röven ur kokset och fixa kitefilm.se

Publicerad av kasimir på 12 mars, 2007 vid 19:41

Kiteforum.tv problem!?

Är det nån mer än jag som har problem både med att kolla på videos på kiteforum.tv och ladda ner dem? När jag laddar ner så blir dem klara innan hela filen är nere(14MB istället för 85MB). Har provat med tre olika webbläsare och att använda DownloadHelper istället för att använda webbläsarens nedladdningsfunktion.

Några idéer?

Sam kom igen nu! Du får sponsorplats på mina kryckor.

kasimir svarade 18 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • jonaish

Medlem
    12 mars, 2007 vid 19:59

Kasimir lura mig….hahaa 😉

• kasimir

Medlem
    12 mars, 2007 vid 20:34

En del av mitt inlägg hade försvunnit jag menade när jag skall kolla på kiteforum.tv. Kitefilm.se vill jag ska bli klar så jag slipper kiteforum jävla skitsida!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sam nu är det dags att få röven ur kokset och fixa kitefilm.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.