Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › samåk halmstad-apelviken i morgon?
-
samåk halmstad-apelviken i morgon?
Publicerad av gurra_g på 27 januari, 2007 vid 13:23Någon mer från halmstad som vill ut i morgon?
Ska blåsa mer norr över… Siktar på att vara i Apelviken vid halv 10…
Samåka?
6 plusgrader o 11ms enligt Windguru…ring på 076-2219066 Gustav
gonzo svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Det låter smaskigt men har bestämt träff halv 10 med en annan surfare i Varberg i morgon…
Måste hålla mig från ölen om jag ska ta mig upp så tidigt…
Ska inte med i morgon då? -
@Gurra_g 362251 wrote:
Det låter smaskigt men har bestämt träff halv 10 med en annan surfare i Varberg i morgon…
Måste hålla mig från ölen om jag ska ta mig upp så tidigt…
Ska inte med i morgon då?Kanske smiter ut och fotar er en sväng om jag orkar upp så tidigt.
-
Jepp riktigt skoj idag tills man blåste upp på land, tack för att du noterade att jag blev lite överriggad innan nåt gick åt skogen.
Snabbtorkning av grejorna nu så man kan sätta sig på tåget till åre i lugn o ro kl. 19…
Lyckades ta några bilder trots regnet, var sitt hopp på dig och Virena -
Var ju riktigt finfin åkning i söndags. Hoppas du har det gött i Åre Nils.
Är du ledig på fredag gustav? Jag e grymt sugen om det blåser:laugh:.
-
Japp jag e ledig på fredag så om det blåser o inte är allt för kallt e jag på!
-
Jag är också ledig på fredag. Jävligt sugen på att komma ut.
-
Får jag min dräkt tillbaka från lagning så åker jag gärna med virena. Risken är nog liten för dom verkar slöa.
-
@jezaja 362823 wrote:
Får jag min dräkt tillbaka från lagning så åker jag gärna med virena. Risken är nog liten för dom verkar slöa.
Självklart får du åka med om det blåser. Ser sådär halvbra ut just nu, men hinner förhoppningsvis ändras:grin:. Du får ringa och snabba på dem…
Ha d, Virre
-
Lördag ser ju bra ut nu annars… kan ni då också? Kankse kan provas lite nya kites då också…
-
Tjooooohej:grin: !
Gustav, det ser ju ut att bli ok på fredag vid 13 tiden. Vad tror du om ett eftermiddags surf och sen ser ju lördag förmiddag bra ut oxå. Kan även söndag och måndag och tisdag, om det skulle blåsa:laugh:. Surfar gärna så mycket det bara går.Oskar om det blir surf på fredag får du gärna åka med till varberg. Ring gärna, jag har inte ditt nr.
Ha det gott, Virena
Logga in för att svara.