• Samåkning?

Publicerad av niklas_s på 12 februari, 2004 vid 14:10

Skrev i en annan tråd om att de hade vart fett å hyra ett hus/lägenhet i tex pozo å samla ihop rätt många som man kan trycka in i denna bostad i nån månad för å bara surfa å njuta av livet. anledningen till att ”samåka” är ju självklart att de blir roligare om man är fler men också att ja tror de kan bli billigare. de verkade finnas intresse så därför gör ja en egen tråd om de. hur många är intresserad av en sån här resa å isåfall när?

anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • naish

Medlem
    12 februari, 2004 vid 14:21

Jag skulle skit järna varit med men det är tveksammt att jag får för min föräldrar frown.gifJag kan höra med dom.

• waterboy

Medlem
    12 februari, 2004 vid 18:17

Tja
    Jag är supersugen, dock kanske 2-3 veckor istället och isf under påsk. Eller är det i sommmar du menar? bäst vind då men jag vill åka nu!

Du kan hänga med mig på en restresa o surfa nu på sportlovet istället! hör av dig isf!!!
    /abbe

• jpeter

Medlem
    12 februari, 2004 vid 21:40

Jag är också sugen! Vartsomhelst. Närsomhelst. nästan.

• herodude

Medlem
    12 februari, 2004 vid 22:04

aah fan jag är så jävla på som det bara går hmm men som en annan skrev så vet jag inte om mina föräldrar är lika på .. laugh.gif he he så har jag inte såå mö cash nu heller.. men jag tror nog roligast hade varit så långt bort som nästa år på vintern när abstinensen är som störst.. för nu är jue svenska säsongen så nära att man nästan kan ta på den… har sökt lite jobb å så nu.. så till vintern tycker jag… man skulle jue kunan hyra en kåk eller någonting i en månad som du sa, men alla behöver jue inte vara me hela tiden om inte de vill…..

• herodude

Medlem
    15 februari, 2004 vid 22:20

huuuur blev det????? några synpunkter från andra intressade?

• herodude

Medlem
    23 februari, 2004 vid 22:51

det här rann ut rätt kraftigt i sanden lr??? för nu har iaf jag klirrat kneg så jag e på.-….

• niklas_s

Medlem
    25 februari, 2004 vid 08:05

tjena. ja snacka me henrik för ett par månader sedan som är i pozo just nu å han föreslog ett stlle som heter Casa hose som är ett hostle men eftersom vi inte blir så många endå så kanske detta passar? då bor man <10 meter från stranden och delar kök, tv etc med andra. Man får egen säng dock smile.gif man får också förvaring för prylarna vilket tydligen kan vara svårt att få tag på under högsessong. detta kostar mellan 10 å 14 euro/natt beroende på hur bra man är på att förhandla. kan ju hända att vi är för sent ute för att boka men ja kan kolla me henrik hur man får tag på dom.

• herodude

Medlem
    25 februari, 2004 vid 08:47

aah de vore jue nice.. men det vore jue gött om nån som har körkort hänger me.. så man slipper massa annan shitt för att frakta grejjerna från å till flygplatsen….. jag vet inte men det låter hel schysst, jag har aldrig åkt på surfsemester så jag har egentligen inget begrepp om kostnader för typ 2- 4 veckor… någon som vet?? alltså då menar jag i runda slängar om vi tänker oss att vi kan slagga å så där. å kanske typ lagar maten tillsammans de flesta dagarna.. för det blir jue billigare då…

• niklas_s

Medlem
    25 februari, 2004 vid 15:26

har mejlat nu så får se när ja får svar. men först å främmst så måste vi reda ut begreppen. va betyder slagga?

cool.gif

• herodude

Medlem
    26 februari, 2004 vid 07:34

ha ha, sova…. laugh.gif hehe, men jag är iaf på som fan, men har inte snackat med mina föräldrar än… laugh.gif he he aja men det ordnar sig nog.. sååå vi kan höra oss för lite så att vi får ett hum om kostnadera och så….

• niklas_s

Medlem
    28 februari, 2004 vid 11:22

tjenare. uppdatering igen nu. henke visste inte säkert om de fanns nån platts kvar men ja tror han kunde kolla upp de. de skulle kosta mellan 12 å 13 euro per dygn. helt överkomligt tycker ja. annars fanns de nått annat hostle där med men de vet ja inget om. får se när ja får svar. ja hör av mig igen.

• colle_screamer

Medlem
    28 februari, 2004 vid 20:53

hur ser det ut med kostnaden för resan dit, mat när man e där och så vidare vad tror ni det kan gå på totalt. (e också jävligt sugen på att åka)

• niklas_s

Medlem
    29 februari, 2004 vid 15:33

jag har själv väldigt dålig erfarenhet av resa. men min tanke va att målet är att få surfat för så lite pengar som möjligt = mycke pasta. nån annan som vet?

• herodude

Medlem
    29 februari, 2004 vid 17:53

aah joo vi får se, men det blir inte alls såå mycket cashers.. i runda slängar skulle man väll kunna räkna cirkus 5 för boendet lr??? för en månad räknat då?? eller man kan nog komma undan ännu billigare men ungefär det.. sen det största och kaknske dyraste RESA DIT vad kostar det ungefär??? inklusive övervikt med enbräda tre segel o.s.v.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2004 vid 08:18

Klart ni ska åka till pozo!!!! Kontakta Jonas på cutre han hjälper er med allt tex med hämtning på flygplatsen.
    Surfa in på http://www.cutre.com och dra iväg ett mail han brukar va snabb på att svara. va där senast i lördags och körde 5.3 helt ok cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.