Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Samåkning till Väddö imorgon?
-
Samåkning till Väddö imorgon?
Publicerad av gurra1978 på 28 juli, 2004 vid 18:59Jag har lust att testa Salnö imorgon men saknar bil. Är det någon som ska upp och vill splitta soppan? Jag jobbar imorgon men är hemma runt 11.
gurra1978 svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Tjena,
Vad har du för källor som säger vind imorn? Jag ser bara 7-9 m/s enligt Foreca, vilket är tveksamt för surf tycker jag. Vind på fredagverkar det dock bli…
-
Foreca
Torsdag förmiddag: N-NV 8 till 11 m/s. God sikt.
Torsdag eftermiddag: N-NV 8 till 12 m/s. God sikt.SMHI
Torsdag förmiddag: Nord, 8-12 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%
Torsdag eftermiddag: Nord, 8-12 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%Sen kan jag få direkt rapport från platsen från farsan. Vi har landställe i närheten så det är bara att ringa och kolla.
PS. Om 7-9 är tveksam surfprognos kan du inte få många dagar på vattnet. Jag väntar hellre på vind ute på vattnet än hemma i lägenheten.
-
Håller med Gurra till 100%, vågar man inte ut och leta vind i morrn får man aldrig segla….
Gurra om det blir för mycket NV hörs vi på salnö !!!! -
Håller med Gurra till 100%, vågar man inte ut och leta vind i morrn får man aldrig segla….
Gurra om det blir för mycket NV för mats väg hörs vi på salnö!!!//TOMMY//
-
Hej, funderar också på att testa Salnö. Gurra, om du inte har inte hittat någon lift skulle kan du åka med mig om du vill. Ring ikväll eller imorgon bitti 070 – 3919773.
/Simon -
Jag ringer dig runt 0900. Vågar inte ringa tidigare, du kanske sover. Vi hörs.
Mitt nr annars 073-905 12 61
-
Snart drar jag upp, fick bra respons på detta inlägg. Kan meddela att det blåser NV vita gäss uppe vid Salnö. Det funkar nog med 6,2 trodde Boman. 12 m/s på Söderarm. Det är bara att packa bilen och dra upp dude
Logga in för att svara.