-
Samma bom till 8m2 och 12m2?
Hej
Kan man använda sin 20″ till en 8m kite? enligt spec skall 8m ha 17″, blir den väldigt känslig?
Mvh. oscar
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Samma bom till 8m2 och 12m2?
Hej
Kan man använda sin 20″ till en 8m kite? enligt spec skall 8m ha 17″, blir den väldigt känslig?
Mvh. oscar
Japp, man kan och det “går” rätt bra.
Som du är inne på kanske 8an kommer reagera lite väl fort, går dock att kompensera med att alltid hålla händerna så nära varandra det bara går.
Jag kör själv med min bom till 12:an även till min 8:a. Tror till och med att jag har den inställd på 21″. Har inte upplevt att 8:an blivit allt för snabb, men som Lima-ko skrev, tätt ihop med händerna så blir det bättre, men det gäller ju generellt.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Samma bom till 8m2 och 12m2?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.