Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sammanfattning vart ni åker!
-
Sammanfattning vart ni åker!
Publicerad av stenevinge på 14 september, 2012 vid 06:03ni som hinner läs detta kan väl slänga in ett snabbsvar , en sammanfattning var ni åker och surfar idag, känns ju bra att veta vart folk är och vart man skall ta sig för att vara med 🙂 det kan ju vara bra för alla parter , det kommer säkert mer nybörjare än jag till STHLM:s ställen idag..
fnassel svarade 12 år, 2 månader sedan 17 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Dalarö, bilen packad, gopron laddad, snus inköpt. Smiter från jobbet runt 12.
-
Björkvik eller Dalarö. Beror på när jag kan ta mig från jobbet och hur kösituationen ser ut just då. Alldeles oavsett är jag nog inte på plats före 17.
-
Munkholmen, Sigtuna. Lär bli bra med folk på fjärden idag.
-
Det ser så regningt ut, jag tror jag åker till Björkvik i alla fall. Får studsa runt där ute, eller jag kan inte bestämma mig om jag ska åka all 6-7 mill till Torö,,,
-
Blir nog Torö iallafall i em… enligt senaste wg pro (min bästa vän!) peakar regnet kl 13 medans vinden ligger hyfsat kvar tills det mörknar. Fan trot!
-
Rapport från Fituna: TB är där nu. Han riggar 4.5! Lovande!
/Lars
-
Inspirerande om Fituna Electric/Lars! Smhi:s progg är väldigt lik wg:s idag faktiskt, men med en sydvästdragning redan kl 15 vilket gör Torö lite intressant. Äh, jag bestämmer mig i bilen som vanligt!
-
Stora sand(Björkvik) Riggat mitt minsta segel 5.0 NP V8….och tiga 275ACR beger mig ut om 30 min.
Hoppas klara några vändor innan armarna lägger av. -
tbsurf;698512 wrote:4,5 är rätt stort på fituna nu..
Oops…. då känns det som om 4.2 kan bli rätt stort på Torö…
-
Vi e två pers som drar till Fituna nu. Kommer kanske fler från Södertälje senare.
/Lars
Logga in för att svara.