Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Sammanfattningsfunktioner a la Tapatalk

• Sammanfattningsfunktioner a la Tapatalk

Publicerad av maglu på 20 juni, 2012 vid 15:29

Använder Tapatalk mer och mer för att följa Surfzone, pga att jag gillar två huvudsakliga funktioner:

1. Unread, som samlar poster från alla underforum där det finns oläst info. Kul med översikt vad som händer på alla, istället för att hoppa runt på alla obskyra undergrupper.

2. Participated: Lista med alla trådar där jag deltagit. Går ju hitta här också, men inte lätt, får söka varje gång i kontrollpanelen efter rätt ställe…

Saknar detta mer och mer i webben, och skulle gärna finns direkt på startsidan, tex som en undermeny/dropdown till Start-knappen.

/Magnus

maglu svarade 12 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • maglu

Medlem
    29 augusti, 2012 vid 07:12

Punkt 2 finns ju redan iaf har jag upptäckt. Klicka på “Välkommen Maglu” i mitt fall.
    Rubriken “Nya ämnen med prenumerationer” är det jag eftersökte

• challgren

Medlem
    30 augusti, 2012 vid 06:12

Hej!
    Punkt 1 finns också precis under “Välkommen xxxxx”.
    “5 Nya inlägg” ex…

• maglu

Medlem
    30 augusti, 2012 vid 08:55

Ahh, perfekt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Sammanfattningsfunktioner a la Tapatalk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.