Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sämsta säsongen någonsin!!

• Sämsta säsongen någonsin!!

Posted by anonym-anvandare on 21 november, 2002 at 11:35

JAg vet inte men jag har windsurfat i 16år och i år är det sämsta jag upplevt iallafall på västkusten!! Hela sommarn var kass och hösten blev också helt värdelös!! Jag kom ihåg Nov 2001 och 2000 då seglade jag järnet i Halmstad men i år var det snö i oktober!!! Ja ja, det är bara att hoppas på nästa år eller hur eller på att vintern blir mild så att segling blir möjligt!! Eller så går vi missnöjda surfare samman och skaffar pengar genom ett!! Ja ni vet vad jag menar!!Och drar till södra halvklotet!!

anders_hoffman replied 22 years, 1 month ago 7 Members · 6 Replies
  • 6 Replies
  • ove226

Member
    21 november, 2002 at 11:53

säger bara….. Point Break!!!

• januja

Member
    21 november, 2002 at 15:22

Ja så dåligt det har varit. 97 var också ett sådant år som man inte jag glömmer.

• tubert

Member
    21 november, 2002 at 20:29

Tur att man bor i en stad som är allmänt känd för att vara ganska blåsig. Men vad hjälper det när isen tjocknar? frown.gif
    Säsongen har inte varit såå katastrofal i mina ögon.

• eriksson

Member
    21 november, 2002 at 20:39

Haft det ganska bra i Sundsvall ochså tycker jag personligen.

• ian

Member
    21 november, 2002 at 21:09

*host…harkel*vindsnobbar*host…harkel
    tongue.gif

• anders_hoffman

Member
    21 november, 2002 at 21:24

Här har du en tråd med nästan exakt samma innehåll som jag tror du vill få på din tråd! laugh.gif

//Anders

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sämsta säsongen någonsin!!

You must be logged in to create new discussions.