Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport San Sebastian

• San Sebastian

Publicerad av anonym-anvandare på 30 september, 2003 vid 12:51

Jag tänkte sticka och vindsurfa i San Sebastian till våren. Är det en bra idé? Eller är det bara vågsurfing som gäller där?
    Hur är det med grejer, ska jag köpa dessa hemma i svedala eller ska jag vänta till jag kommer ned och köpa där?
    Jag har hört att det är dyrt i San Sebastian, stämmer det? Hur är staden annars, är det en rolig stad?

anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • cambo

Medlem
    30 september, 2003 vid 13:32

Var i San Sebastian för ngra år sedan, men det var innan mitt surfintresse upptäcktes. Såg inte mycket segel på havet då dock. En skön stad med goa stränder men det verkar vara mycket strömmar och skit för de var jämnt röflaggor uppe på stranden.

• sj0gren

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 08:48

nice

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 15:14

räkna med nästan enbart surf och dåligt med vind

• anonym-anvandare

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 16:16

San Sebastian rockar!

Ta med Windsurfing prylar, finns mycket bra ställen och blåser ofta…….mycket surfare och kite nissar!!

Bra vågor och side – off shore är vanligt.

Hendaya(lite osäker på stavningen) precis vid gränsen på Franska sidan är det dock en hel del windsurfare.

Angående priser är SS billigt vet dock ej hur priserna på windurfing prylar är där nere……

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport San Sebastian

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.