Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sand i bihålan!?

• blackadder

Medlem
    1 oktober, 2008 vid 15:09

@sourra 504154 wrote:

Har du fegat i loopen nu igen Ulla?

Nej jag vurpa nog lite konstigt. Fick nog hängselekroken in i sidan på nåt vis. Men de e la inte värre än att man fixar det med lite voltaren… Gör inte så ont idag.

• tobbekite

Medlem
    1 oktober, 2008 vid 15:15
    Blackadder;504232 wrote:
    Nej jag vurpa nog lite konstigt. Fick nog hängselekroken in i sidan på nåt vis. Men de e la inte värre än att man fixar det med lite voltaren… Gör inte så ont idag.

passa dig bara så du inte gör det värre. jag hade ont i sidan redan i onsdags förra veckan. hade lite känningar i fredags oxå när jag var på gymet dum som jag var.
    i söndags tyckte jag smärtan var borta så drog ut med kiten. räckte med 1 timme på vattnet så var smärtan tillbaka och 10 resor värre och nu sitter jag här 4 dagar senare utan någon tendens till förbättring.

• skotten

Medlem
    1 oktober, 2008 vid 15:49

haha broken ribs! aloha man.. remember to take it easy though.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sand i bihålan!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.