Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sand mellan tårna, … one more time!
-
Sand mellan tårna, … one more time!
anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 28 Svar
-
Trailern finns på http://www.surfblaskan.com under film/foto.
Den visades på Waveclassic, och det var rock konsertstämmning
när den visades, den är goo som fn! -
Kanonbrev! Låt dom själva komma på att dom eventuellt behöver
ändra filmen, så känner de at dom får vara med att ”producera” lite också. Eftersom vi berättat hur bra den redan är… -
Kanon, skicka in. Har förresten inte SVT sitt actionlandslag? Och blev inte Niclas Olausson med där?
-
Calle snackade om att han skulle tillbaka till Maui den här vintern och kanske göra något tillsammans med Hot på Maui.
Väntar med spänning på ett eventuellt resultat
-
Hej Bosse!
Kör hårt! Bra skrivet.
Jag vill bara rätta ett litet språkligt fel, vindsurfing stavas med enkel v i det svenska språket. (Jag undrar förresten om SVT lägger märke till det… Eftersom de inte sänder vindsurfing i SVT någon gång så har de väl knappast stavat till det… 😉Staffan
-
Action-plan:
1) På måndag ringer jag SVT,s växel och kollar vart mailet skall gå. Mailet går på måndag.
2) På onsdag ringar jag upp och kollar om det kommit fram
3) Sen vänteläge
4) Eventuella SVT-svar går sen ut här på konf under en ny post-rubrik för en ny konf-diskussion om hur man bör gå vidare.
Det här är väl så som man tänkt sig att internet skall funka när det är som bäst. Men återigen det kan bli ”0” men då har vi ju i alla fall försökt.
Rätt häftigt.Tack
/Bosse -
Via telefon fick jag en riktigt bra kontakt och skickade mailet dit. Så nu är det vänteläge. Får jag nån reaktion överhuvudtaget så kommer detta som ett nytt inlägg på konf./Bosse
-
Hur gick det med det här? Svarade SVT? Det skulle ju vara kul om sand mellan tårna visades på svt!
-
Komentatorkris-kriiiis asså! Har ni kontaktat programmchefen på SVT?Kjelle, den givna expertkomentatorn känner sig lite krasslig, han har nästan tappat rösten
-
Personligen tyckte jag rullen var en stor besvikelse. En grupp medelåldersmän med familjer som drar till ett Mecka för windsurfing med perfekta förhållanden. Dessutom var dem inte speciellt bra seglare. Nä, jag tyckte de skulle stannat hemma i Sverige, tänker på snutten i början (Stockholm, Januari). Där borde de kört lite hardcore surf vid Apelviken istället. Det enda som var bra i den rullen var en låt samt proffsen. Hur svårt är det göra en bra rulle om sig själv när man bara filmar andra istället, som dessutom är världselit
Jag skulle vilja ha tillbaka mina 249 spänn. Kunde lagt dem på en upphalningslina eller något annat jag behöver.
Logga in för att svara.