• boardtalk

Medlem
    7 april, 2005 vid 18:23

Det är ganska ok men om man skulle tappa tex drädan eller inte få upp draken utanför udden jag står på, har man stora problem, då är enda alternativet att driva till Gustavsbergs småbåtshamn och det skulle inte sluta bra när det är kallt i vattnet, därför är det bäst att hålla sig en bra bit högre upp än udden så att du har marginaler.

• ric

Medlem
    8 april, 2005 vid 12:23

jo det är klart, men det är ju en ganska fin “bukt” där mellan bron och där som du står på bilden, verkar vara någon sten här o där bara.. fast botten e helt ok! bara vind kvar då! smile.gif

• fredrik-no1

Medlem
    8 april, 2005 vid 12:43

Är det där Sunningenbron i bakgrunden?

• boardtalk

Medlem
    8 april, 2005 vid 13:18

Svar till:

Är det där Sunningenbron i bakgrunden?

[/ QUOTE ]
    Ja det är det.

Ric ! man kan ju plocka bort de stenar som man orkar lyfta, då skulle det bli ännu bättre

• fredrik-no1

Medlem
    8 april, 2005 vid 13:31

Gött mos. Jag brukar fira midsommar där men trodde inte det gick så bra att kajta där. Får ju ta med kajtsen upp i år då!

• ric

Medlem
    8 april, 2005 vid 13:37

ta med dig ett par arbetshandskar då så lyfter vi sten allihop grin.gif
    de stenar jag kör in i kommer efter hand absolut att flyttas på

• pjoter

Medlem
    8 april, 2005 vid 13:49

e de inte byigt utav … där inne? e ju långt in i låssasfjorden.
    verkar ju va lite folk som kör där uppe nu, man får nog tamed sig grejerna på nästa hembesök.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2005 vid 16:58

grin.gif grin.gif visst

• ric

Medlem
    8 april, 2005 vid 17:12

om det är en sådan dag då det faktiskt blåser i fjorden så kan det vara ordentligt byigt! har haft otur med vindar och lediga dagar nu så brukar få upp kiten i en by och sen e det gott marigt att få henne att hänga kvar tills nästa by kommer..
    var iväg på studiebesök (i totalt ösregn) till Getskär utanför Stenungsund där verkar det heltklart vara bättre förhållanden och ändå lite, tämligen ganska nära hem.
    men blir det ett gäng ska jag inte vara kräsen av mig angående var vi åker, dessutom badar jag ju bara ännu ändå! tongue.gif

• boardtalk

Medlem
    8 april, 2005 vid 17:22

Om det är byigt ? det är inte så farligt, bra det blåser Väst.

Men det kan vara ganska turbulent nära bron, det är precis att kiten tar i.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.