Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sandvik 6-8 m/s Sydost…

• fredo

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:31

Snackade just med Biorno som var på plats.
    Perfekt stadig 16 vind…packar ihop på jobbet o drar ut nu med!

• biorno

Medlem
    18 juni, 2004 vid 22:11

Alla ni som skulle komma ut och alla ni andra som inte var och körde idag(=alla förutom jag)missade en skön session, var lite problem att förklara på teckenspråk och gamla tyska glosor för den holländska pensionären hur han skulle launcha mig, men det gick bra till slut…

• walle

Medlem
    18 juni, 2004 vid 22:13

Svar till:

Alla ni som skulle komma ut och alla ni andra som inte var och körde idag(=alla förutom jag)missade en skön session, var lite problem att förklara på teckenspråk och gamla tyska glosor för den holländska pensionären hur han skulle launcha mig, men det gick bra till slut…

[/ QUOTE ]
    det var lite långt att köra 10 mil för… tongue.gif hoppas på vind på söndag och ev i morron kväll smile.gif

• guran

Medlem
    19 juni, 2004 vid 08:36

Jag ska nog aldrig komma tillbaka till Linköping. Varje gång jag är borta verkar det blåser pung frown.gif Tur att man ska till Skåne i veckan……..

• walle

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:17

är det nån son kör i dag?
    här blåser det bra och det ska ju öka framåt kvällen… smile.gif

• biorno

Medlem
    19 juni, 2004 vid 14:31

Jag har varit ute idag, men som vanligt var man själv då det bara finns solskenssurfare här omkring…

Blåste dock lite väl duktigt för 18 när regnmolnen kom in…men ganska platt var det.

• walle

Medlem
    19 juni, 2004 vid 15:20

faen det regnar här…
    men vad säger ni om i morgon då? och vart?

• guran

Medlem
    19 juni, 2004 vid 15:21

kommer hem ca:15 o då åker jag nästan va som helst för ett surf !

• fredo

Medlem
    19 juni, 2004 vid 16:57

Goodie Biorno!
    Blev den nån åka på Sandvik eller är bilden från Berg?
    Jux fram till 16-tiden imorgon, sen är jag på alla gånger.
    Vi som inte har några tider som vi måste vara hemma till de kvällar det brallar riktigt bra har kanske blivit lite för kräsna… wink.gif

• walle

Medlem
    19 juni, 2004 vid 18:02

Svar till:

Jag har varit ute idag, men som vanligt var man själv då det bara finns solskenssurfare här omkring…

Blåste dock lite väl duktigt för 18 när regnmolnen kom in…men ganska platt var det.

[/ QUOTE ]
    …har för mig om att det var några som missade dom RIKTIGA vindarna i måndags kväll, det var visst snack om någe tv-tittande confused.gif grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2004 vid 18:19

Jag åkte bort till Berg men dom hade fått i bryggan nu så den spoten är helt körd nu, det vred även mer åt Syd så jag åkte tillbaka till Sandvik men precis när jag drog ut så kom det in duktigt med vind så det var mer survival surfing som gällde…..

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2004 vid 18:23

Sverige matcher i fotbolls EM är bland de 5 saker som går före kitande i byig vind…

• walle

Medlem
    19 juni, 2004 vid 18:28

Svar till:

Sverige matcher i fotbolls EM är bland de 5 saker som går före kitande i byig vind…

[/ QUOTE ]¨
    nej nej!

• patrikol

Medlem
    19 juni, 2004 vid 18:35

Ha Ha den va rolig den! Fotboll före kite! grin.gif grin.gif grin.gif

• zebulon

Medlem
    24 juni, 2004 vid 22:28

Ser ju klart trevligt ut, Björn! Verkar va bra tryck i 17.7:an… grin.gif

/J
    http://www.kitesurfing.se

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sandvik 6-8 m/s Sydost…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.