Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sandviken
-
sandviken
Publicerad av kru81 på 5 oktober, 2006 vid 14:08:cool2: någon som ska till sandviken imorgon lr på lördag…?
gurra_g svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Tjenare Martin!
Om du menar den i sölvesborg så e det en riktigt fin spot men det tror jag inte att du gör…O Byt din bild för fan eller snart så det iof dags för julpynt…;-)
De e riktigt kasst här i Norrköping med vind… haft en dag sen jag kom hem men satan va byigt de var 7-15ms hela tiden på en liten insjö…
hade!
-
just de kanske kan bli en lite kiteresa efter jul o över nyår om jag kommer in på skolan e du på då? typ 2 veckor…
-
Oj oj oj vad varmt det är i vattnet…………..
Även om våtdräkten åkte på idag 🙂
Hare gött Gurra!!
by the way, fått nått jobb och hur gåre med sälenplanerna. Själv sugen på fuerte då det finns direktflyg från Visby dit i november.
-
Sticker nog ner till Sölvesborg i morron. hur dags ska ni ner?
-
Tjenare Tobas! Vilka svin ni e som kan åka till Sandviken o finsurfa;-) Det skulle ju inte sitta helt fel…
Jodå fick jobb samma dag jag kom hem + en ny Volvo v50 som tjänstebil…
Om jag kommer in på skolan så blir det plugg efter nyår… Annars blir det förmodligen Sälen i vinter… Fuerte låter fint. Tänkte dra en resa som sagt efter jul om jag kommer in på skolan kanske kan bli Fuerte då… -
Hur går de för dig då Tobas fått nått jobb eller e det bara finsurf fortfarande?;-)
Kanske kan synka resan om det blir någon…?
Logga in för att svara.