-
Sandvikens brygga södra björkfjärden
Hur hittar man dit ? Kör man via Enhörna.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sandvikens brygga södra björkfjärden
Hur hittar man dit ? Kör man via Enhörna.
Ja, kör mot Enhörna och förbi en ort som heter “Ekeby”. Efter ca 1.5 km svänger man höger vid vägskylt Sandvikens brygga. Sedan är det ca 3 km till spoten. Det är OK att parkera på P märkt “P – Metall Slandö”. Rigga där eller på gräset “i” rondellen/vändplatsen vid bryggan. Man “launchar” brädan i lä om ångbåtsbryggan eller vid liten “strand” 50 m norrut.
Jag var där onsd. e.m. för att köra i NV-vinden. Men tyvärr för ojämn vind (som inte gick in i sundet ordentligt). Hoppas på helgen (men tyvärr är utsikterna nu inte lika lovande som för ett par dar sedan …).
/Lars
Tack för svaret ska försöka ta mig dit så fort det är läge.
Det är jag som brukar segla vid skanssundet när du
brukar vara där.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sandvikens brygga södra björkfjärden
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.