-
Säsongen 2017 har börjat!
God fortsättning alla!
Jag fick en fin början på det nya året!
Ca: 5 grader i både luften och vattnet = hur varmt som helst, och därtill sisådär en 3 m/s 🙂
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Säsongen 2017 har börjat!
God fortsättning alla!
Jag fick en fin början på det nya året!
Ca: 5 grader i både luften och vattnet = hur varmt som helst, och därtill sisådär en 3 m/s 🙂
Lechner A390 Olympic 🙂
Nyligen fått tag i den efter ett halvårs intensivt letande. Provat några gånger och hittills känns den fin att segla på.
Än så länge har jag mest använt ett gammalt trekantsegel, men har även ett nästan lika gammalt fullattat och cambrat 8,5 som är överlägset att segla med men inte riktigt i ordning än så bara testseglat en gång. Förhoppningsvis ska jag få lite riktig ordning på grejerna till våren och sen återstår “bara” att lära mig segla på dom…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Säsongen 2017 har börjat!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.