Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SAVE MIDDLES, € 830
-
Absolut… En extra Toröfena för 250… Borde inte gurra och grabbarna också vara intresserade??
När går auktionstiden ut… Sätt en dag+tid så blir Ola av med Fenan!!
-
Hade det inte varit för att jag redan köpt exakt en sådan fena så hade jag lagt ett bud…
Men Basse får ett mail till. -
Vi får även hoppas på en klitmöller prognos till nästa vecka så jag kan åka dit och njuta av mitt bidrag!!!
-
Jag har lite andra fenor också som dock ej är oanvända (men i bra skick) bl a 20 och 22cm av samma typ samt 24 (eller 22 kommer inte ihåg) av Starboard Crossover/freestyle-fena. Den som vinner auktionen kan få välja bland dessa.
-
Bjuder 300 spänn för fenan!
(Har ännu inte seglat Klittan trots många år på brädan. Vore nice att få uppleva stället som så många prisar…)Martin
(Maui countdown – 12 dagar ! ) -
Om någon behöver fotstroppar så kan ni bjuda här. Det hela gäller Starboard original (wave, freestyle) fotstroppar från 2005, 3 st, oanvända, med skruvar och brickor. Rätt mjuka stroppar, men helt OK.
En hundring, kanske?
Auktionen slutat på måndag klockan 13.00
-
har någon av fenorna powerbox? isåfall bjuder jag 400 för den.
jag fortsätter Olas initiativ med att bjuda ut två förlängare (std diam) och ger pengen till middles. En NP 0-25 cm och en Gaastra 5-35 cm, välanvända men funkar helt ok. maila henrik@hsr.se eller reply här./henka
-
..ubs var visst inte inloggad, 150 bjudet för stropparna..
-
Nej, jag har ett gäng, typ 15 st, och dina ligger safe med ditt namn på.
Logga in för att svara.