Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SAVE MIDDLES, € 830
-
Japp, mina är avslutade nu och det blev totalt 500 spänn, men jag tänker dra av för eventuell frakt om vi inte kan lösa detta ändå eller om inte köparen står för frakten (vilket de borde kunna göra eftersom de inte direkt betalade överpriser för prylarna). Själv har jag lagt 300 tidigare och det börjar kännas lagom.
Det vore förståss kul att slänga in en bräda, men där går gränsen.
-
Lite väl låga priser tycker jag, när summan går till ett gott ändamål så brukar väl varan vara ganska symbolisk och det är den som betalar donerar en rejäl slant, inte tvärtom!
Nu är det ju i praktiken Ola som har donerat ytterligare… -
Vi hoppas och antar såklart att köparna redan lagt ett bidrag till insamlingen
/adde
-
Strålande Ola. Pressa dem på frakten om du kan. Meddela mig vad det blir totalt när ni är överens.
Vi har nu tagit över 3:e platsen. Bra jobbat alla som bidragit.
-
Alla som meddelat att de skänker pengar och INTE har betalat ombedes göra detta snarast så jag kan få över stålarna till DK i slutet av denna veckan. TACK!!
Har någon något mera bra förslag på ett namn som vi kan ha i listan??
Frippe hade nog tänkt att vi skulle lägga loggan han gjort bland de andra till höger i listan, skall vi göra det??
-
Ja, jag tycker frippes logga skall in. Jag har 500 (- ev frakt) kvar att pynta, men jag vill veta hur det blir med frakten först (ev kan köparna på Auktionen pynta direkt, men jag hör av mig när jag fått kontakt med dem).
-
Hur ligger det till Basse?
Har pengarna trillat in som dom skall?
/adde
-
Svar till:
Hur ligger det till Basse?
Har pengarna trillat in som dom skall?
[/ QUOTE ]
Japp… så gott som. Några eftersläntrare finns det förståss men jag saknar endast ett fåtal. Dessutom hörde det av sig en schnubbe som ville vara med precis innan fikat…. Räknar med att jag pejjar i slutet av veckan vilket skulle betyda att vi kanske är uppe på listan i början av nästa.
-
Vill du sälja fler stroppar så kan jag bjuda 200kr+frakt för 4 st.
Logga in för att svara.