Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES, € 830

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 10:22

Strålande!!!

MEN, jag får ta och meddela att sista möjligheten att vara med på detta, om jag får säga det själv, trevliga projekt är Onsdag kl 12.00. Efter det kommer jag inte ta emot flera betalningar utan hänvisar då till att gå in och bidra själv via http://www.savemiddles.com .
    Detta pga att det kommer ta ett par dagar att rodda ihop allt och betala.

• ola-h

Medlem
    27 september, 2005 vid 10:47

OK, jag måste kolla lagret. Ring mig gärna ikväll på 0709-589384.

• basse

Medlem
    28 september, 2005 vid 05:40

Jahopp… då börjar det dra ihop sig för att snöra åt säcken. Saknar fortfarande ett par betalningar. Ni som vet med er att ni inte betalat men sagt att ni tänkt göra det, kolla mailen där ligger det en påminnelse, betala så snart som möjligt. Hör av er om det är några problem så fixar vi det nog.

-Sebastian

• ola-h

Medlem
    28 september, 2005 vid 05:54

Hej

Jag pyntar in 200+150+350 (stroppar+stroppar+fena) under dagen om du skickar kontonumret igen (raderade mailet från min tidigare inbetalning)

• basse

Medlem
    28 september, 2005 vid 11:05

Och där var det över för denna gången. Om ett par dagar kommer jag lägga ut en redovisning av resultatet.

Ett stort tack till alla som deltagit och givit av sina surt förvärvade pengar. Ni skall vara stolta över er gärning! laugh.gif

• adde

Medlem
    28 september, 2005 vid 11:09

Tycker du har gjort ett bra jobb Basseman och ett mycket bra initiativ.

Hatten av

/adde

• basse

Medlem
    28 september, 2005 vid 14:26

Tack.

Det bästa är att jag igentligen bara saknar 1 betalning och den killen svarar inte på mail. Riktigt struligt att vissa banker inte kan lämna ett meddelande till motagaren. Det ordnar sig nog till slut. Skickar troligtvis på fredag.

• c_c

Medlem
    28 september, 2005 vid 15:17

Skickade precis ett mail…hoppas jag inte är försent ute?!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 september, 2005 vid 20:30

Swedish Middles Surfers

• basse

Medlem
    29 september, 2005 vid 18:36

Jä jä.. då var vi med i listan.!!!

grin.gif

Alla bör gå in på http://savemiddles.com/site/index.php?pag=2 och gå med i föreningen. Många medlemmar kan bli avgörande.

Ett stort tack till alla som bidragit med pengar.

Nu drar vi å surfar lite våg va. Ses i Middles nästa helg!

• lars_k

Medlem
    29 september, 2005 vid 19:14

Gött! 3:e plats på listan! Hoppas våra bidrag ger resultat! Bra gjort Basse! Och det blir ju Middles nästa helg för oss! =)

• basse

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:07

Nu ligger även frippes logga högst upp i loggolistan!!

Tycker detta gick över förväntan. Skall bli trevligt att sticka till DK å surfa i helgen…..

• frippe75

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:33

Blir det någon prognos da????

• irritation

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:38

Så att om man blir medlem så kan det vara avgörande också? (det kostar inget va?)
    Om den spotten e så bra så kanske man åker dit nån gång i framtiden så då vill man ju inte att den ska vara borta 😛

• basse

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:41

Kostar inget…. gå in å regga dig bara!! Jag fick tipset från ordförande själv, tror jag han är iaf.

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SAVE MIDDLES, € 830

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.