• conny_parlhagen

Medlem
    19 juli, 2005 vid 18:53

Vem är rambo?

• fredde

Medlem
    19 juli, 2005 vid 18:55

Soy aficionado a Rambo!

• chris99

Medlem
    19 juli, 2005 vid 18:57

Så klart!
    Har id**en spärrat honom eller?
    .. Bara för att någon inte gillar hans jävla naish.. Aish sådat sandlåde fjant han håller på med.

• conny_parlhagen

Medlem
    19 juli, 2005 vid 18:59

den där patrikoll verkar vara en riktig sur gubbe

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 19:18

Ja det kan verka så håller helt med dig, speciellt nu när jag tvingats ta i med lite hårdre tag för att somliga skiter fullständigt i andra och bara vill fördärva för andra.
    Nu är det inte så utan jag är den här som är mest mån om att så många så möjligt skall ha det bra här och visa varandra lite repekt och hänsyn.

När du varit med och lyssnat på inläggen här ett tag så kommer du snart att få reda på vilka dom verkliga gnällerövarna är här.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:21

[ QUOTE ]
    den där patrikoll verkar vara en riktig sur gubbe

[/ QUOTE ]

Det luktar Rambo här hahah gött wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:29

Ha Ha tänkte inte på det! Ha Ha den var riktigt rolig faktiskt grin.gif grin.gif
    Speciellt när man känner sig som en riktig surgubbe!
    Men jag ger mig aldrig dom som syssla bara med att göra skit för andra har inget berättigande här!

• funkyman

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:30

Gött att han e börta!!

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:44

borta?

• jacko

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:45

har inte egypten ngt forum som du kan hänga på istället?

• hengo

Medlem
    20 juli, 2005 vid 01:23

kan du int bara lägga ned någon gång? inte för att vara taskig eller nåt men allt va fan så jävla mycket bättre innan du blev moderator. länge leve anarkin ’ regler och lagar finns det redan för mycket av

• rune

Medlem
    20 juli, 2005 vid 14:13

Viva la all jävla skit

• backe

Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:06

Due Hengö, är du nånsin i Umeå eller? Funderat på att dra dit för och kolla en grej, men om all else fails vill man ju kunna hänga med lite EH.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.