Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Save rambo
-
Save rambo
Publicerad av flip på 22 januari, 2006 vid 20:49Fick just veta att rambo är sjukt mobbad för att han ifrågasatte nya looken. Det är inte hans fel att han är som han är, han har haft en svår barndom och kan inte hjälpa sina fördommar mot foilen. Kan inte rambo få komma tillbaks och styra upp stämmningen lite????
SAVE RAMBO!
green peace!hasten svarade 19 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
det hade faktiskt varit sjukt bra med ramob tillbaka på kofen,.. e rätt tråkigt här annars.. men ja såg fan ett inlägg från honom i nån av trådarna.. men SAVE RAMBO faktiskt. .
-
Luuddee wrote:det hade faktiskt varit sjukt bra med ramob tillbaka på kofen,.. e rätt tråkigt här annars.. men ja såg fan ett inlägg från honom i nån av trådarna.. men SAVE RAMBO faktiskt. .
Håller med…
Nu blir det bara techsnack. Känns inte som folk är ute os surfar längre. In med lite råttkött -
Vaddå sjuky mobbad? Varför är det ingen som mobbar mig då? Jag gillar den inte heller. Dessutom så är han ju faktiskt här inne och skriver inlägg, men han verkar ha softat te sig på det senaste.
-
men vi vill ju faktiskt mest ha tilbaka rambo i inlaggen och itne hans andra skepnader
-
Pepä wrote:Vaddå sjuky mobbad? Varför är det ingen som mobbar mig då? Jag gillar den inte heller. Dessutom så är han ju faktiskt här inne och skriver inlägg, men han verkar ha softat te sig på det senaste.
Jo Peps, fin bild du har som avatar..:D
Visste att du skulle bli lite avis när jag hade den som signatur, det va ju därför jag hade den som signatur oxå………….
.
-
Brickan wrote:Vat du vad Rrd är?
Mmmm…. roberto ricci designs = RRD de gär segel bräder kites typ å jag har en RRD xxx
Eddie wrote:Moped….?Opel Astra……..?
-
Hasten wrote:sygt störigt o inte ha kvar sin rambo delux 🙁 sen har dom bannat HugeO osså, steffo är bög
Har du klarat rebusen kan du få en skvätt.
-
Biorno wrote:Har du klarat rebusen kan du få en skvätt.
humm, en ren med sprit på huvudet…alkoälg?
drinkhjort?
helrörsrådjur?säägsägsääääg!
-
jonaish wrote:Jo Peps, fin bild du har som avatar..:D
Visste att du skulle bli lite avis när jag hade den som signatur, det va ju därför jag hade den som signatur oxå………….
.
Jo för den hade jag ju aldrig sett innan du la upp den som signatur…
Logga in för att svara.