• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:16

[ QUOTE ]
    [ QUOTE ]
    Håller med!
    Men det är inte upp till oss längre utan mr Rambo himself.
    För hoppningsvis så är det inte så allvarligt som jag har fått förklarat för mig men tills Stefan är tillbaka så får vi vänta och se.

[/ QUOTE ]

JAg funderar starkt på att klippa en reklam palts vad kostar det? man kan ju alltid ha en bild på sig själv

[/ QUOTE ]

Hahahahahhaa sjukt kul idé!!! hugO har varit på steffo sen begynnelsen.. hans nidingsord äro guld värda fan han e kul ju, banna honom och steffo-kite-konfen dör så är det bara.. det handlar om irroniiii för hel***e. Det här med fjollisar hit o dit ala min pappa e starkare än din e bara kul för fan och ett typiskt syndrom på att det blåser för dåligt!

// just my two cent

• melker

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:03

BANNA DEN JÄVELN. ÄR TRÖTT PÅ HANS SKITSNACK!!!

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:07

haha, never

• luuddee

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:09

haha fifan va fiin kickern va.. fast det borde stått större lite flaggor o sånnt määä…

• nilsson

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:12

Bannlysa Rambo? Hoppas att det är ett skämt han är ju lika opartisk som de moderatorer Stefan väljer ut, i varje fall tidigare, så om Rambo gör fel får väl Stefan bannlysa sig själv! I detta opartiska forum för kite intresserade//Mvh Bengt N

• niklas82

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:19

i go down with the king……

• dmp

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:24

haha f*ck this shit.. pular upp KSC i helgen.. o den som inte vet vad det är har inget där o göra häller.. long live the snobbish son of a snobb.

• chris99

Medlem
    20 juli, 2005 vid 06:08

Mista PAtrik”jag tar dig gärna i ringen”Ol, meningen med att vara moderator kan inte vara att man ska ha vartannat inlägg på steffo. Har du någonsin funderat över att inta en något mer passiv roll. Steffo blir faktiskt skittrist med ditt polisande.

Men igen så väljer du nog att inte lyssna på kritik utan att svara mot. Som ett barn som leker i sandlådan. Jag tycker att du ska lämna moderator rollen och ägna dig mer åt frugan. Forumets ”nivå” är självreglerande och behöver inte dig. Sorry, men så är det!

//Chrillo

• eddie

Medlem
    20 juli, 2005 vid 06:35

Det vore Katastrof om Rambo försvann.
    Jag tycker snarare att det är mer anmärkningsvärt att en moderator kan vara sponsrad och använda sin plats här för att pusha för det märket.

• matthias

Medlem
    20 juli, 2005 vid 06:50

som om du stal orden ur min mun..

• jacko

Medlem
    20 juli, 2005 vid 06:57

gjorde han det då?? isf ska vi banna den jäveln också!!!!!

• patrikol

Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:15

Ja vill du fortsätta att försvara dom som hackar på andra så är du välkommen in i ringen!

Helt plötsligt något som vi är totalt överrens om!

Jag svarar på inlägg det är det som är finessen med ett forum.

Jag har alltid haft en väldigt tillbaka dragen roll med modererandet och ytterst sällan gått in och modererat. Vilket är och alltid har varit mitt måtto det är en av anledningarna till att forumet spårat ur tyvärr.

Det tar jag på mig för jag vill ha ett själv fungerande och trevligt forum.

Ja det är skit trist med sådana här trådar och jag funderar på att helt enkelt radera hela trådar som spårat ur!

Men det är folk som inte har respekt för andra som är skyldiga och måste rättas till.

Forumets nivå är inte självreglerande det märks på alla klagomål som kommer in det finns faktiskt folk som tar illa upp och då är det inte bra!

Jag har funderat många gånger på att skita i moderator jobbet tro mig det är bara jobbigt att inte kunna säga vad man vill och mest få skit.

Men jag till skillnad från dig tror jag på att stödja dom som är illa åtsatta här på forumet istället för att hela tiden försvara dom som ser till att folk mår dåligt!

Som du ser så tar jag åt mig av kritik men samtidigt är det min skyldighet att moderera och rätta till rena felaktigheter!

• patrikol

Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:18

Ja det har du helt rätt i och det får inte förekomma och därför så förekommer det inte i heller!

• chris99

Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:25

Äh, ledsen att störa. Du har nog fått ditt straff redan verkar det som.

Lycka till med polisandet!

• eddie

Medlem
    20 juli, 2005 vid 07:27

Dagens två svåra ord:

Subjektivitet

Objektivitet

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.