Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SAW i Götet

• SAW i Götet

Publicerad av robrox på 15 januari, 2009 vid 13:35

Jag kommer börja jobba i Högsbo vilket öppnar för fotografering i götet.
    Vilka platser brukar vara ni vara på ? Brevik?

Ge mig tips

/7 Robert

robrox svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • neven

Medlem
    15 januari, 2009 vid 13:54

Varberg… 🙂

(men annars Askim, Björlanda, Torkelstorp, Rågelund)

• robrox

Medlem
    15 januari, 2009 vid 15:10

Hahahah aaskim kan jag ta mig till på lunchen eller likande på bra prognos. Hur är det att fota där ?? Bryggor ?

• nic

Medlem
    15 januari, 2009 vid 19:19
    RobRox;525739 wrote:
    Hahahah aaskim kan jag ta mig till på lunchen eller likande på bra prognos. Hur är det att fota där ?? Bryggor ?

Äh, askim är sisådär. Torkelstorp är roligare att fota på och lär bli bra i helgen på S-Osten. Grunt med om du tar dig ut med vidvinkel tex.

nic

• robrox

Medlem
    15 januari, 2009 vid 19:34

Jag kan röra mig i det området snart är det ju ljust efter jobbet oxå då kan jag fota lite påvägen hem. Kul att fota lite nytt folk 🙂

• brushanen

Medlem
    16 januari, 2009 vid 07:27

@RobRox 525782 wrote:

Jag kan röra mig i det området snart är det ju ljust efter jobbet oxå då kan jag fota lite påvägen hem. Kul att fota lite nytt folk 🙂

Kom ner till Onsala, Dragetvägen till helgen, Syd-Ostan verkar härska.
    Kan höras innan,
    Robert

• Andy*

Gäst
    16 januari, 2009 vid 10:01

Välkommen till Götet! Folk har ju redan nämnt de vanligaste spotsen som vi åker på, stannar du här länge eller bara en kort period?

• robrox

Medlem
    16 januari, 2009 vid 14:27

Som det ser ut nu kommer jag jobba i Högsbo tills jag väljer ett annat jobb kan vara om 1 månad eller 4 år 🙂

Jag bor fortfarande i Varberg så jag tänkte för lunchfoto eller efter jobbet på väg hem. Helgerna kommer nog gå åt till Varbergstrakten.

Ses

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SAW i Götet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.