Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SAW i Götet
-
SAW i Götet
Publicerad av robrox på 15 januari, 2009 vid 13:35Jag kommer börja jobba i Högsbo vilket öppnar för fotografering i götet.
Vilka platser brukar vara ni vara på ? Brevik?Ge mig tips
/7 Robert
robrox svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Varberg… 🙂
(men annars Askim, Björlanda, Torkelstorp, Rågelund)
-
Hahahah aaskim kan jag ta mig till på lunchen eller likande på bra prognos. Hur är det att fota där ?? Bryggor ?
-
RobRox;525739 wrote:Hahahah aaskim kan jag ta mig till på lunchen eller likande på bra prognos. Hur är det att fota där ?? Bryggor ?
Äh, askim är sisådär. Torkelstorp är roligare att fota på och lär bli bra i helgen på S-Osten. Grunt med om du tar dig ut med vidvinkel tex.
nic
-
Jag kan röra mig i det området snart är det ju ljust efter jobbet oxå då kan jag fota lite påvägen hem. Kul att fota lite nytt folk 🙂
-
Andy*
Gäst16 januari, 2009 vid 10:01Välkommen till Götet! Folk har ju redan nämnt de vanligaste spotsen som vi åker på, stannar du här länge eller bara en kort period?
-
Som det ser ut nu kommer jag jobba i Högsbo tills jag väljer ett annat jobb kan vara om 1 månad eller 4 år 🙂
Jag bor fortfarande i Varberg så jag tänkte för lunchfoto eller efter jobbet på väg hem. Helgerna kommer nog gå åt till Varbergstrakten.
Ses
Logga in för att svara.