Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SAWa bilder från ABAY 10/6
-
@frippe75 474579 wrote:
Fan vad jag garvade……
Värt att notera att den är den andra bilden på slusken någonsin.. Sista var det en bild när han fick smaka en feltime:ad läppsmack och fick PISK…
Är det rena trakaserier att han bara kommer med på fjasko bilder eller är det så att det bara existerar såna….
Bra höftskott!!
Som man sår får man skörda!
Hmmm….kanske oxå därför man fortfarande inte har utsatt världen för nån sluskig avkomma?
-
@surfslusken 474310 wrote:
Haaa…vilken pajas man e! Eller kanske rent av en entertainer?? :/
Observera att ja iaf aldrig släppte bakfoten, eller så va de så att ja inte lyckades ruska den ur stroppen, kommer inte riktigt ihåg;)
One footed no handed jump! Värre än Kevin Pritchard 🙂
Irie Man
-
Mera bilder ja, hittade några sekvenser som jag tycker var lite feta, Basses och Bolmingers bakåtar………….
Herregud var skönt det var med vågor igen.
Fredrik
-
Ohh, Basses bakåt var ju nice. Fina bilder Fredrik. Har du inga fler från den morgonen då ni körde? Dagen efter alltså. Jag tyckte den där svartvita bilden gav mersmak.
-
Ahhh…. trevligt. Kul att se.
Jag tror nog det tom är samma bakåt som denna…. http://www.stoneandwater.nu/pics.aspx?id=apelviken080610-42.jpgStaffan kommer tillbaka för en läppträff nämligen.
-
Ja Gurra, bakåt e rätt maffigt! Dagen efter var det ju bättre size och på morronkulan bra vinkel men tråkigt fotoljus, avståndet var inte heller optimalt att fota ifrån, men här kommer nån till…….
Bordet stod dukat för Rehnen!
Fredrik
-
@Basse 474842 wrote:
Ahhh…. trevligt. Kul att se.
Jag tror nog det tom är samma bakåt som denna…. http://www.stoneandwater.nu/pics.aspx?id=apelviken080610-42.jpgStaffan kommer tillbaka för en läppträff nämligen.
Just ja Basse det måste det vara, snygga bakåtar ni gör, imponerande. Robban satt ju på första parkett – en annan stackare satt tvärs över viken, snyggare ljus fick han åsså. Skapligt coverage från den dagen vi har ju dubletter på allt, vi är övertaliga……….haha
Fredrik
Logga in för att svara.