Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SAWs bilder apelviken 22/12

• SAWs bilder apelviken 22/12

Publicerad av robrox på 22 december, 2008 vid 18:46

Sol vind och vatten!! Har inte kollat igenom alla bilder än men jag tror det blir några fina bilder på er 🙂

Här kommer en teaser och resten kommer under julhelgen har fått redigeringsförbud under juldagarna men nätterna e ju lediga 🙂

Det var kallt att sitta still i 2 timmar i den där jäkla vinden 🙂

robrox svarade 16 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • above_the_law

Medlem
    22 december, 2008 vid 20:51

Knivskarpt Robban:-)!

Jag tar med datorn till julfirandet (skit i julklappar om drängfulla faketomtar, samt svärmödrar och annat patrask)…
    Var du där ungefär det tid du tänkt från början (typ 11-13) eller? Tyckte jag såg din siluette i södra delen, eller?
    Svårt stressad av dagishämtning hann jag i alla fall köra någon timme denna gång innan bladdern sprack;-). Det var det värt!

Ps. Du får be Robban på robsport (eller Tomten) om spons på en O´neill Psycho 2 att ha under fotosessions. Då fryser du garanterat ALDRIG, även om du skulle blåsa ut i vattnet i en timme eller två (en som vet…)Ds.

Natten är ung;-)

• robrox

Medlem
    22 december, 2008 vid 21:48

Ja du shit det hade varit något. Då hade jag kunnat investerat i en fotopåse till kameran och kört vattenbilder oxå 🙂 det hade la varit coolt.

Ja jag var nere mellan 11:20 – 13:00 mestadels i södra delen men gjorde en snabbis upp till norra men sen tillbaka igen.

Vet kanske inte hur sugna robsport e på att punga ut med en sådan fin dräkt för att få synas på min sida ?? Men man kanske ska skicka iväg ett PM eller mail.

• above_the_law

Medlem
    23 december, 2008 vid 07:32
    RobRox;522488 wrote:
    Ja du shit det hade varit något. Då hade jag kunnat investerat i en fotopåse till kameran och kört vattenbilder oxå 🙂 det hade la varit coolt.

Ja jag var nere mellan 11:20 – 13:00 mestadels i södra delen men gjorde en snabbis upp till norra men sen tillbaka igen.

Vet kanske inte hur sugna robsport e på att punga ut med en sådan fin dräkt för att få synas på min sida ?? Men man kanske ska skicka iväg ett PM eller mail.

….tills dess får du gärna låna min OR Pyro Pro den dag det är dags att köra sessions med vattenpåse/hus eller vadande. Bara att pälsa på sig valfritt antal lager flecce under efter behov. På så vis kan man ju dessutom gå mellan skidkläder och torrdräkt med samma underställ. Den har paneler som ska andas, men lite kondens brukar det allt bli när man rör sig mycket. Har även dykskor och extra våthandskar som kan avvaras:-).

• robrox

Medlem
    23 december, 2008 vid 10:59

Grymt då är det bara att spara till en påse då !!

Bilderna finns uppe på julaftons morgon 🙂
    ännu en teaser

• robrox

Medlem
    23 december, 2008 vid 22:50

Nu ligger bilderna från apelviken 22/12 ute på http://www.stoneandwater.nu

Ha en riktigt bra jul

• above_the_law

Medlem
    24 december, 2008 vid 11:16
    RobRox;522663 wrote:
    Nu ligger bilderna från apelviken 22/12 ute på http://www.stoneandwater.nu

Ha en riktigt bra jul

Stort TACK för alla grymma bilder Robban:santa: !

Skulle vilja köpa allihop….Men efter alla haverier av utrustning så måste jag välja utt ett par denna gången;-). Tror det blir några av nr 19, 22,23, 26.

Återkommer när jag stillat beslutsångesten…

Ha en RIKTIGT GOD JUL!

• wakenils

Medlem
    24 december, 2008 vid 12:26

återigen nice bilder, nicco verkar blivit linslusen för dagen =)

GOD JUL!

• above_the_law

Medlem
    25 december, 2008 vid 10:24
    WakeNils;522702 wrote:
    återigen nice bilder, nicco verkar blivit linslusen för dagen =)

GOD JUL!

<
    Erkänner:santa: !
    MEN det kostade ännu en LE och bladder, ha ha…

• tobas

Medlem
    25 december, 2008 vid 11:16

Riktigt läckra bilder!
    Härligt med ljus från det kalla och den låga solen.
    Du kommer inte till Gotland nån gång 😉

God fortsättning monstersurfare

/ Tobas

• robrox

Medlem
    25 december, 2008 vid 13:32

Nicco: Det är bara prylar det finns massor av nya grejer i shoparna 😉 Ser fram emot din beställning.

Tobas: Tack så mycket!! Jag kommer gärna till Gotland nån gång. Samla ihop ett gäng och skramla till bensin mm så kommer jag och fotar er en hel helg 🙂
    Ligger ju trots allt en bra bit bort men skulle gärna fota där.

PZ Alla goa

// Robert Shit nu ska vi tydligen äta igen 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA