Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › sbf-anmälan
-
sbf-anmälan
Publicerad av ian på 18 mars, 2002 vid 23:54hur bindande är det när man skriver om man vill tävla i formula eller wave/freesstyle?
swe-16 svarade 22 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Int vet jag, men man kan iallfall ändra på sin profilsida på sbf med ett knapptryck. Så förmodligen är det inte så viktigt.
-
Du förbinder Dig inte att göra någonting. Se det som Du anger Ditt intresseområde.
-
Tja!
För all framtid…det kommer stå ristat på din gravsten 😉Närå… det är bara till för att vi i förbundet skall ha ett hum om intresseområden och ungefärlig fördelning. Du anmäler dig ju ändå varje gång inför en tävling på separata lappar där du anger vad du avser tävla i.
mvh
Per Ordf SBF -
jag tycker att ALLA vindsurfare ska var medlem i SBF, det är bra för vår underbara sport, wave/freestyle eller formula, who really cares, det är bara för statistiken. Skulle vara ball som faan om du kör freestyle tävling på en 99cm formula bräda, varför ej??
-
Har alla som är me i sbf fått första numret av surf tidningen?
-
Nä för jag har inte skickat ut den än…håller som bäst på att gå igenom medlemsregistret och kontrollerar att alla adresser är uppdaterade.
har extremt mycket på jobbet just nu, men planerar att få ut den på lådan senast på lördag…..nästa gång lejer vi nog iväg detta till tryckeriet…pust!
mvh
Per
Logga in för att svara.