Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Schysst gammalt trick på bild
-
Schysst gammalt trick på bild
Publicerad av pepa på 30 december, 2005 vid 10:59Hittade en gammal bild som jag inte sett på hundra år. Tror det är mitt fetaste trick hittills.
niklas82 svarade 19 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Men förstaplatsen går nog ändå till Filip
(Bilden stulen från http://www.kiteaddicts.net , fotograf Marcel G) -
Ja vad säger man – Världsklass!
Sorry Pepä, första priset går till Flip!
-
Vadå sorry? Verkar det på nåt sätt som jag anmälde mig i en tävling med min bild? Och om det nu hade varit en tävling så kan jag ju säga att Filip inte ens har försökt landa revert än idag, och den här bilden är från 2003… Men som sagt, jag ser ingen tävling här inte.
-
Pepä wrote:Som du heter det faktiskt!
Nix, på svenska får man använda objektsform om man vill. På tyska tex hade det däremot varit fel. Så kom inte här o kom. Och ska vi rätta språk kan du ju gå på varannat inlägg sen steffo grundades, men det tycker jag skulle vara jevligt trist -
Det är ju rätta språk som är roligt. Fast Anna Panna, från början fick man i alla fall inte säga dig. Eller? Det är ju bara att lägga till verbet som man refererar till, till exempel: Jag är lika grym som du ÄR. Det går ju inte att säga: Jag är lika grym som DIG är. Men men, svenska språket förändras hela tiden, jag har fortfarande inte vant mig vid att skriva jos.
-
Niklas82 wrote:det var väldigt va tjiven du var
Det var väldigt vad Niklas dig var.
-
Jag drömde förresten att du ringde mig i natt Anna. Du sa att det hade varit najs i Kina men i övrigt var du sjukt tråkig i telefonen. Du får ta och skärpa dig där.
Logga in för att svara.