Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Schysta priser i Tyskland (Schumacher)

• Schysta priser i Tyskland (Schumacher)

Publicerad av anonym-anvandare på 16 augusti, 2004 vid 12:44

Ska köpa ny bräda och ett nytt segel. Ringde precis till Surfshop Schumacher. För Fanatic Triple X 2004 på 119 liter vill de ha 800€. North Duke 6,7 kostar 400€ och Natural 6,6 2004 ligger på 300€. Frakten skulle hamna på 30€.

Samma bräda tar Skidsport i Bromma 9000:- för och seglen ligger väl båda på över 5000?

anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:14

Vet inte hur du kan skriva att Skidsport tar 5000:- för seglen. De marknadsför inte North!!
    Anonym

• marty

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:15

Hemsida ?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:25

Svar till:

Vet inte hur du kan skriva att Skidsport tar 5000:- för seglen. De marknadsför inte North!!
    Anonym

[/ QUOTE ]

Har jag skrivit att skidsport tar 5000:- för seglen? Knappast. Hittade segelpriserna på Walléns hemsida, vilket jag iofs kunde förtydligat. Och i samma mening som jag skrev skidsports brädpris la jag till vad seglen normalt ligger på. Men eftersom du själv vet att skidsport inte säljer North förstår jag inte hur du kunde missuppfatta inlägget.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:33

Svar till:

Hemsida ?

[/ QUOTE ]
    http://www.surfshop-schumacher.de

Priserna på hemsidan är inte uppdaterade på länge. Ring och snacka med tysken så får du de senaste priserna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Schysta priser i Tyskland (Schumacher)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.