Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Se hit Östgöta-kajtörs

• Se hit Östgöta-kajtörs

Publicerad av stebe på 23 oktober, 2003 vid 08:52

Nästan alla prognoser visar hyfsat blås från väst på fredag och ännu bättre från nordväst på lördag.. laugh.gif
    Det blir dock jävligt kallt brrrrr..

Jag åker nog till Varamon nån gång efter lunch imorn hör av er om nån har lust att hänga på..

/stefan cool.gif

stebe svarade 21 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fredo

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 21:30

Yoh Steff!
    Yepp – fin fina gula pilar på Foreca! grin.gif
    Jag och Biorno drar nog på lörd fm. Pete dyker förmodligen upp under em, skulle till Skövde och krama lite på flickan imorgon.

Kallt så förbannat lär det nog vara, men jag hoppas på att nya huvan + handskarna ska göra det uthärdligt. Tar med gasolköket så kan vi mumma till det lite också…

Ses!

• bohn2fly

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 13:31

Set till att få med nycklarana denna gång Fredo, så vi kan ta en varm dusch och bastu efteråt…

Jag kan ju köra från Karlsborg och rakt över till Varamon…det är ju verkligen en bra idé tongue.gif

• fredo

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 15:46

Har bara nyckel till vindsurfingstugan, men vi får ta en snack med dem på vandrarhemmet, en duktigt uppeldad bastu skulle sitta som en smeck efteråt.
    Haha – Karlsborg…jaa vi hämtar upp dig i Jönköping framåt halv sju då…. wink.gif

• walle

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 17:26

kan låna ut min PYRO i helgen, om det är någon som inte vill frysa grin.gif
    Jag är sjuk och kan inte åka i helgen frown.gif mad.gif tongue.gif

• stebe

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 18:21

Körde i varamon idag.. det bralla på riktigt bra jag flög som en vante efter min 12 i byarna.

Jag och Björn drar dit vid nio imornbitti.

Krya på dig Walle jag hade gärna lånat din pyro om den fanns i Linköping. Jag kunde knappt röra mig i all neopren jag packat på mig idag..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Se hit Östgöta-kajtörs

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.