Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

• stellan

Medlem
    10 maj, 2008 vid 08:07

Kick offen är inte flyttad! Det var tältningen som är flyttad. Micke är informerad demodagen men några trodde att det var ok att slå upp tält och husera på en icke öppnad camping kvällen innan.

Jaja – Kick offen blir som planerat på vår kära Habo spot!!!

• call3

Medlem
    10 maj, 2008 vid 08:15

Vitare frv har jag inte sett på länge…

Hur är det med grill, finns det möjlighet att grilla om man tar med sig några korvar?

• vicky

Medlem
    10 maj, 2008 vid 08:23

Det sägs att det kommer finnas grillar och korvar till försäljning

• jonaish

Medlem
    11 maj, 2008 vid 15:36

fy fan va najs de va, tack för en gioo kickoff!!

• jan-becher

Medlem
    11 maj, 2008 vid 15:51

Ja fan, det var inte helt fel detta. Eld o sprit är en jävla bra kombination

• wakenils

Medlem
    11 maj, 2008 vid 17:52

tack för en grym helg, återigen riktigt skoj att träffa steffoholicarna
    hade inte räknat med surf alls så dagens surf utan våtdräkt var sjukt gött

Nils

• johnk

Medlem
    11 maj, 2008 vid 18:32

Första gången jag körde utan våtdräkt också. Sjukt varmt. Måste varit 30 grader typ? Misstänker att alla som inte kände på vattnet knappast tror mig, men så var det 🙂

Sitter nu och lipar över att jag missar nästa event på midsommar. Enda trösten är att jag kommer kajta i franska medelhavet hela den veckan.

Tack till alla som var så goa hela helgen!

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2008 vid 21:51

@jonaish 464576 wrote:

fy fan va najs de va, tack för en gioo kickoff!!

Bara att instämma!

• cortex

Medlem
    12 maj, 2008 vid 11:33

Tack allihop för en sjuuukt kul helg i Habo! Att kunna köra hela helgen i boardshorts och kortärmad rash… utan våtdräkt under… är bra helt j-a otroligt!

Vi ska klippa ihop en liten film av helgens åkning också och hiva upp här. Måste bara få över lite tid till att mippla runt med det.

Ha det gott allihop, så syns vi i sommar!

/Kaj

Sida 13 av 13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.