Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
cortex svarade 16 år, 11 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
-
there was always space in my bag for sourra and one other… its yours if ya want it : )
-
Vi har ju ett militärtält bekräftat genom Thörn och Frillan och det är så gott som fullt. Sen är det eventuellt ett till på G men vi får la hojta till när det är spikat. Men annars är det bara att ta med eget tält eller sova i bil. Det är inte stuglyx som på säsongsavslutningen.
-
var är det vi ska slå upp tältet/tälten??? Jag hoppas inte det är ine på en vanlig camping. För då lär det ju bli ett jävla liv på varenda Svensson som inte kan sova i sin husvagn efter 21:30.
-
Vi måste in till staun och sätta klibbor på alla skåningar!
-
skotten;460357 wrote:Location of the evening party is top secret.. VIP’s only….
Höredu du, det är precis vad jag är.
-
christian12345;460359 wrote:Vi måste in till staun och sätta klibbor på alla skåningar!
jag är inte svår, vi ska fan kött hårt med klibbor!!
-
@Jan Becher 456474 wrote:
Det verkar ju jätte roligt det här med en ”Kick Off”. Jag skulle jätte gärna vara med hela helgen men som stålt medlem av IOGT-NTO har jag svårt för att se på när så unga och friska människor dricker detta fasansfulla giftet etanol. Ska det verkligen vara nödvändigt med detta fördärv på en tillställnig som annars hade kunnat bli så trevlig för oss alla?
mvh Jan
@Jan Becher 460365 wrote:
Höredu du, det är precis vad jag är.
hhehe så nu passar de..
-
skotten;460374 wrote:yeah still aint had any designs yet!!! wtf??
Okej. Här är en som är könsneutral och dessutom har kitesurf-tema.
Jag har gjort den själv!
Chrille
Logga in för att svara.