Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › season kickoff party – Habo
-
season kickoff party – Habo
Publicerad av skotten på 17 februari, 2008 vid 04:08well boys, its nearly time… are my varberg boys talking about when they are going to come down here or what?
edorf svarade 16 år, 8 månader sedan 15 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
-
kommer bli en sjukt farlig helg, när de kommer ner från norrland….!
-
näää fan typ maj elelr något.. fan skit kallt i april ju.. vi har ju inga najs stugor här nere så de får ju bli tält..
-
Vi får la fixa ett militärtält med kamin i, det är alltid kul att elda!!!
-
Ja för fan! Vi kanske kan samköra med det där majbålet ni snackade om. Vi bygger ett tält runt bålet!
-
så blir det. Valborg kör vi igång med det fetaste pallbygget, bensin, sprit och en massa idioter. Kab bli fett som fan. Om ni mot förmodan inte jag så häng inte läpp det lär stå i tidningarna dagen efter.
-
debkåusf;445297 wrote:Vi får la fixa ett militärtält med kamin i, det är alltid kul att elda!!!
Jag har ett militär tält med kammin som jag skulle kunna låna ut. och ni får elda så mycket ni vill i kamminen bara ni inte elder upp tältet.
-
@Thörn 445309 wrote:
Jag har ett militär tält med kammin som jag skulle kunna låna ut. och ni får elda så mycket ni vill i kamminen bara ni inte elder upp tältet.
Du behöver inte “låna ut” tältet för du ska ju va med på kickoffpartyt du med!
-
debkåusf;445315 wrote:Du behöver inte “låna ut” tältet för du ska ju va med på kickoffpartyt du med!
Klart jag ska va med på kickoffen. Det är ju en tillstälning man inte vill missa. Om det blir hälften så bra som end of seision var så kommer det bli ett tillfälle man aldrig kommer glömma. och om man inte har ngt minne efter kvällen så fins det ju alltid många fotton på en så man i efterhand kan se hur kul det var.:grin:
-
Jonaish hade en idé om att vi skulle dra en sällskapsresa till danska västkusten och bo i hus/grisa. Skulle också kunna vara nåt om det inte vore för att jag ännu inte har hunnit testa Habo.
Logga in för att svara.